امروز شنبه  ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
دیدار مدیرکل صدا و سیما با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان؛
دیدار مدیرکل صدا و سیما با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان؛

آیت الله خاتمی: مردم به صداوسیما اعتماد دارند

مشاهده ۱۴۳
۱۴۰۲/۱۰/۰۷- ۱۴:۱۳
تعداد بازدید:143

نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان در دیدار مدیرکل صداوسیمای استان، گفت: مردم به صداوسیما اعتماد دارند و با وجود رسانه‌های مختلف، آخرین و بااطمینان ترین اخبار را از صدا و سیما دریافت می‌کنند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مدیرکل صدا و سیمای استان زنجان با نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار، امام جمعه زنجان بر ایجاد وحدت و بکارگیری اراده جمعیِ مدیران استان در خدمت رسانی به مردم اشاره و تاکید کرد: مردم زنجان، مردمانی متدین و انقلابی هستند و بر همه مسئولان فرض است در ارائه خدمت به آنها از هم سبقت بگیرند.

آیت الله خاتمی، صدا و سیما را نهادی مهم و اثرگذار برشمرد و گفت: مردم به صدا و سیما اعتماد دارند و با وجود رسانه‌های مختلف، آخرین و بااطمینان ترین اخبار را از صدا و سیما دریافت می‌کنند.

در این دیدار دکترمحمد جلیل آل‌امین، مدیرکل صداوسیمای زنجان اظهار داشت: صداوسیما با همه ظرفیت های خود، در خدمت اقشار مختلف مردم استان، به خصوص جوانان بوده و در بازنمایی هنرمندانه‌ی ظرفیت های فرهنگی، علمی، جغرافیایی و قومیتی استان تمام تلاش خود را بکار خواهد بست.

وی افزود: در کنار مطالبه‌ برای تحقق وعده‌های مسئولان و مدیران استان، انعکاس دستاوردهای نهادها، سازمان‌ها و شعباتِ دستگاه‌های مختلف اجرایی، تقنینی و قضایی در استان از دیگر برنامه‌های اولویت‌دار صدا و سیما خواهد بود.

امتیاز شما