امروز دوشنبه  ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

تولید 12 اثر موسیقیایی به مناسبت سالروز شهادت سردار دلها و میلاد حضرت زهرا(س) در صداوسیمای گیلان

مشاهده ۸۶
۱۴۰۲/۱۰/۰۹- ۱۱:۱۸

3 قطعه موسیقی «انگشتر سلیمانی»، «قاسم سلیمانی» و «ارباب عشق» در واحد شعرو موسیقی صدا و سیمای گیلان تولید شد. همچنین 3 اثر در معاونت فضای مجازی گیلان به مناسبت سالروز شهادت سردار دلها تولید شد. 3 قطعه موسیقی « ماری جان»، « جان مار» و «دست به عا» نیز در واحد شعرو موسیقی صدا و سیمای گیلان به مناسبت گرامی داشت روز زن تولید شد. نماهنگ «میم مثل مادر»، موشن گرافی «مادر شهید» و پادکست گرافی «روز مادر» نیز به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زهرا(س) و روز گرامیداشت مقام زن و مادر در فضای مجازی گیلان تولید شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، قطعه موسیقی  «انگشتر سلیمانی» در سالروز شهادت سردار دلها، حاج قاسم سلیمانی پیش روی مخاطبان گیلانی قرار می‌گیرد. این قطعه با شعری از علی آستانه، با صدا و آهنگسازی امیر حسین زاده در ساختار پاپ به زبان فارسی در 3 دقیقه و 4 ثانیه تولید شده است.

قطعه «قاسم سلیمانی» نیز با شعری از علی آستانه، صدای‌هانی بیژنی و آهنگسازی سینا کدیور در ساختار پاپ به زبان فارسی در 3 دقیقه و 26 ثانیه تولید شده است. «ارباب عشق» دیگر قطعه ای است که با شعری از رضا نیکوکار، صدا و آهنگسازی امیر حسین زاده در ساختار پاپ و زبان فارسی در 4 دقیقه و 49 ثانیه به همین مناسبت تولید شده است.

همچنین 3 اثر در معاونت فضای مجازی گیلان به مناسبت سالروز شهادت سردار دلها  تولید شد. ویدئو کلیپ «کلام سردار»، کمیک موشن «شهید سلیمانی» و پادکست گرافی «شهید سردار سلیمانی»  به مناسبت سالروز شهادت سردار دلها، حاج قاسم سلیمانی در فضای مجازی گیلان تولید شد. تهیه کنندگی هر سه اثر را سید علی حسینی نسب برعهده دارد.

3 قطعه موسیقی « ماری جان»، « جان مار» و «دست به عا» نیز در واحد شعرو موسیقی صدا و سیمای گیلان به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زهرا(س) و روز گرامیداشت مقام زن و مادر تولید شد.

همچنین 3 اثر در معاونت فضای مجازی گیلان به همین مناسبت تولید شد. نماهنگ «میم مثل مادر»، موشن گرافی «مادر شهید» و پادکست گرافی « روز مادر» به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زهرا(س) و روز گرامیداشت مقام زن و مادر در فضای مجازی گیلان تولید شد. تهیه کنندگی هر سه اثر را مصطفی تیموری برعهده دارد.

امتیاز شما