امروز پنج شنبه  ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳

اشتباهات رایج در قراردادهای کاری

مشاهده ۹۱
۱۴۰۲/۱۰/۱۰- ۰۹:۲۹

برنامه روی خط باشید ۱۰ دی ماه با حضور کارشناسان با موضوع اشتباهات رایج در قراردادهای کاری تقدیم مخاطبان می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه «روی خط باشید» به همت گروه «اقتصاد و جامعه» شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۱:۰۰ پخش می‌شود. این برنامه با هدف افزایش اطلاعات حقوقی اقتصادی شنوندگان و مشاوره حقوقی در امور روزمره اقتصادی مردم به روی آنتن می رود.

هنگامی‌که نسبت به عقد قرارداد کار اقدام می نماییم، ممکن است خواسته یا ناخواسته اشتباهاتی رخ دهد. اشتباهات بزرگ در مورد قرارداد کار می تواند برای هر شخصی، چه کارگر و چه کارفرما رخ دهد. برخی از این اشتباهات بزرگ در مورد قرارداد کار باعث ایجاد صدمات جبران ناپذیری می‌شوند. این اشتباهات می توانند به مسائل مربوط به بازنشستگی و بیمه کارگر زیان رسانده و برای کارفرما تبعات قانونی سنگینی به همراه داشته باشد. یکی از اشتباهات رایجی، ثبت عنوان کارگر ساده به جای کارگر متخصص است. گرچه در نگاه اول، این اشتباه کوچک به نظر میرسد، اما باید بدانید یکی از اشتباهات بزرگ در مورد قرارداد کار که شرایط بدی را خصوصا برای کارگر ایجاد می‌کند، همین مسئله است.

شبکه رادیویی اقتصاد از طریق گیرنده‌های دیجیتالی، رادیو نما، اپلیکیشن ایرانصدا و آدرس اینترنتی radioeqtesad.ir نیز قابل دریافت است.

همچنین علاقمندان می‌توانند از طریق شماره تماس ۲۲۶۵۲۵۲۵ و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۳۶۳۷ با این برنامه و دیگر برنامه‌های رادیو اقتصاد در ارتباط باشند.

امتیاز شما