امروز سه شنبه  ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

پیام تسلیت معاون صدا در پی درگذشت باقر خلیلی

۱۴۰۲/۱۰/۱۲- ۰۹:۲۳

علی بخشی‌زاده معاون صدای رسانه ملی در پی درگذشت استاد پیشکسوت باقر خلیلی پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، متن پیام به شرح ذیل می‌باشد :

«نَّالِلَّهِ وَإِنَّاإِلَیْهِ رَاجِعُونَ
ضایعه درگذشت پیشکسوت و دوست هنرمندم، نویسنده و ویراستار خوش قلم رادیو مرحوم «استاد باقر خلیلی» موجب اندوه و تأثر خاطر اهالی رسانه گرم و دوست داشتنی رادیو شد.
وی که نزدیک به سی سال در رادیو هنرمندی نمود و از زمان تاسیس شبکه رادیویی فرهنگ به صورت مستمر با این شبکه همکاری داشت، برادر همسر امام موسی صدر بود که صدا و قلمش در برنامه‌های ارزشمندی چون «هنرنامه» و «الا یا ایها الساقی» ماندگار شد.
آنچه مرحوم خلیلی را در خاطر همه ما برجسته و مانا کرد متانت، وقار، استعداد درخشانش در نوشتن و خوش‌صدایی او بود.
چه خوب که شبکه رادیویی فرهنگ در مراسم نکوداشت این نویسنده صاحب قلم در سال ۱۴۰۱ و با حضور جمعی از شخصیت‌های فرهنگی و هنری کشور، از ایشان به دلیل سال‌ها تلاش مستمر و به یادگار گذاشتن میراثی گران‌بها از خود در تاریخ فرهنگ و هنر این مرز و بوم، تقدیر نمود.
این نویسنده فقید سرانجام در دی ماه ۱۴۰۲ خرقه‌ی تن وانهاد و به سرچشمه‌ی ابدیت پیوست، اما صدای قلمش هرگز خاموش نمی‌شود و یادش در خاطر ما برای همیشه ماندگار خواهد ماند.
اینجانب، فقدان اندوه‌بار استاد باقر خلیلی را به جامعه نویسندگان ایران به ویژه هنرمندان و همکاران رادیو و خانواده محترم آن مرحوم، تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان، رحمت و مغفرت الهی، و برای بازماندگان صبر و سلامت مسئلت دارم.
علی بخشی‌زاده
معاون صدای رسانه ملی»

امتیاز شما