امروز يك شنبه  ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳

از شبکه یزد به آینده سلام کنید

مشاهده ۲۶۲
۱۴۰۲/۱۰/۱۸- ۱۱:۵۹

"سلام به آینده " عنوان برنامه ای است بر محور انتخابات مجلس شورای اسلامی‌که در سیمای استانی شبکه یزد تولید و پخش می‌شود .

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، "سلام به آینده "برنامه ای است که در 26 قسمت 50 دقیقه ای چهارشنبه‌ها ساعت 19 و جمعه‌ها ساعت 12:15 پخش می‌شود. این برنامه درجهت تحلیل منطقی انتخابات و نقش مجلس و نمایندگان در سرنوشت مردم؛ به فرصت ها و آسیب ها به طور جدی توجه کرده است.

 هدف از این مجموعه برنامه، اقناع مخاطبین و پاسخ به سئوالات آنها پیرامون لزوم شرکت در انتخابات به شکل حداکثری صحیح و موثر است. 

رویکرد برنامه ساز دراین سری برنامه احیا و امتداد معیارهای بیان شده توسط بنیان گذار انقلاب اسلامی و رهبر انقلاب و افراد هسته اولیه همراه با امام است. همچنین در این برنامه به بیان دغدغه‌ها و مطالبات مردم از نمایندگان درمجلس شورای اسلامی توجه شده است.

آیتم های برنامه عبارتند از:

1.بخش گفتگوی مجری با کارشناس دراستودیو

2.بخش تریبون آزاد در سطح شهر

3.بخش گفتگوی دانشجویی موافق و مخالف بر اساس عناوین طرح شده در هر برنامه

4.بخش با خبرنگاران درسطح شهر

5.ادامه بحث گفتگوی دانشجویی موافق و مخالف در استودیو

6.بخش امتداد در بیان معیارها از طریق یافتن منابع آرشیوی بنیان گذار انقلاب و همراهان ایشان.

و 7.بخش جمع بندی توسط استاد کارشناس

برنامه " سلام به آینده " را روح الله صالحی پژوهش، نویسندگی و تهیه کنندگی، رضا حاجی زاده کارگردانی، محمد نعیمیان اجرا، محمد انباری تدوین و گرافیک ، مدیران و عوامل تولید، پخش، آرشیو ، خبر، رادیو، اطلاعات و برنامه ریزی ، فنی و روابط عمومی همکاری و هم افزایی ؛ همچنین مراکز مختلف دانشگاهی و پژوهشی هم اندیشی و مساعدت می‌کنند.

 

تصاویر

امتیاز شما