امروز دوشنبه  ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
دیدار مدیرعامل شرکت توزیع برق با مدیرکل صداوسیمای استان؛
دیدار مدیرعامل شرکت توزیع برق با مدیرکل صداوسیمای استان؛

تاکید بر همکاری بیش از پیش تولید و توزیع کنندگان انرژی با رسانه‌ها

مشاهده ۱۴۲
۱۴۰۲/۱۰/۲۵- ۰۸:۳۹
تعداد بازدید:142

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای زنجان با حضور در صداوسیما ضمن تبریک انتصاب دکتر محمدجلیل آل امین در خصوص راهکارهای افزایش تعاملات فیمابین با مدیرکل صداوسیمای استان گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مدیرکل صداوسیما در این دیدار با اشاره به میانگین بالای مصرف انرژی در کشور گفت: پذیرش الگوی بهینه مصرف انرژی وکاهش مقاومت های اجتماعی در پذیرش الگوی مصرف بین خانواده‌ها، مستلزم همکاری بیش از پیش تولید و توزیع کنندگان انرژی با رسانه‌ها است.

دکترآل امین افزود: رسانه ملی تلاش دارد با نهادینه کردن فرهنگ صحیح الگوی مصرف در زمینه‌های مختلف و ارائه و معرفی روشهای مناسب استفاده از منابع مختلف آب، گاز، برق و ... در قالبهای مختلف همچون نماآهنگ، انیمیشن و برنامه‌های خبری، آگاهی عمومی را درخصوص اهمیت منابع انرژی افزایش دهد.

وی تولید کارهای نمایشی برای این موضوع را تاثیر گذار عنوان کرد و اظهار داشت: امروز اثرگذاری کارهای نمایشی مثل تله فیلم و سریال با توجه به استقبال خوب مخاطبان، بسیار بالاست و صداوسیمای استان آمادگی دارد تا با مشارکت شرکت برق در این عرصه کارهای خوبی را تولید و پخش نماید .

مدیرعامل توزیع نیروی برق استان هم با اشاره وضعیت مطلوب مصرف برق در ماه‌های پیک مصرف انرژی در استان، این موضوع را مرهون اطلاع رسانی و آگاه سازی رسانه دانست و افزود: اگر ما در ایام اوج مصرف برق، مشکلی از لحاظ کمیت نداشته و بدون کمترین قطعی برق این ایام را سپری می‌کنیم نتیجه فرهنگ سازی صداوسیما است.

جوادی با اشاره به وضعیت مطلوب و پایدار استان از منظر زیرساختهای تولید و توزیع برق گفت: ماموریت اصلی شرکت توزیع برق تامین برق پایدار و مطمئن برای مردم است بر اساس آمار ارائه شده از وزارت نیرو، در بین ۳۹ شرکت توزیع، شرکت توزیع نیروی برق زنجان جزو پیشتازان قرار دارد.

امتیاز شما