امروز شنبه  ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

اعلام فعالیت‌های انتخاباتی در صداوسیمای استان خوزستان

مشاهده ۱۴۱
۱۴۰۲/۱۰/۲۵- ۰۹:۱۱

مدیرکل صداوسیمای استان خوزستان فعالیت‌های انتخاباتی این مرکز را اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، داریوش دبیقی با اشاره به پخش بسته‌های انتخاباتی به دو زبان فارسی وعربی در ۳ بخش خبری سیما و ۲ بخش خبری رادیو از ۳۰ آبان ماه گفت: این روند به صورت هفتگی و افزایشی در حال انجام است.

وی با بیان اینکه گفتگوی ویژه خبری با موضوع انتخابات از اول دی ماه به مدت ۴۵ دقیقه بر روی آنتن رفته است افزود: تولید برنامه مجازی «روز نگار» با محوریت روزنامه‌های استان با موضوع انتخابات از ۲۳ دی ماه نیز تولید و پخش شده است.

مدیر کل صداوسیمای استان خوزستان در ادامه گفت: تولید و پخش خاطره‌های انتخاباتی از روستا‌ها تا خاطرات شیوخ عرب و بزرگان لر و بختیاری، روزنامه نگاران، افزایش انعکاس خبرهاوتحولات پیش روی انتخاباتی در قالب گزارش وخبر‌های مکتوب مهمترین تولیدات حوزه خبرگزاری صداوسیمای استان می‌باشد.

دبیقی در ادامه به فعالیت‌های حوزه صدا اشاره کرد و گفت: اجرای نمایش کوتاه (در قالب طنز)، برنامه آیا می‌دانید؟ در قالب بسته صوتی، صدای مردم، مشکات (با محوریت کلام رهبری)، برنامه حواسمون باشه، پخش زنده آیتم آیا میدانید دربرنامه‌ی رادیویی روزی نو، اجرای نمایش کوتاه انتخاباتی در میان برنامه صدای پای کارون به صورت زنده و برنامه یازده دوازده به صورت مجله در روز‌های دوشنبه بر روی آنتن صدا می‌روند.

وی با اشاره به اینکه در حوزه سیما نیز مینی سریال طنزروز‌های آخر اسفند از اواخر بهمن روی آنتن می‌رود، گفت: همچنین بسته گزارش خلاقانه، دوربین مخفی، اجرای برنامه ترکیبی کارآمد به صورت زنده، پخش برنامه روایتگر، گزارش‌های انتخاباتی، کارآمد، اساسنامه، یه روزتازه، لحن الحیاه، گفتمان، اصایل، خانه من، شوگار، شونشینی دزفیلیون، پخش مستند‌های تصویب شده از ستاد معاونت سیاسی، نماهنگ و موسیقی، موشن گرافیک‌های انتخاباتی، زیرنویس و بیانات رهبری از جمله تولیدات انتخاباتی حوزه سیما هستند.

مدیر کل صدا و سیمای استان خوزستان ادامه داد: همچنین ۱۴ بسته ۲ ساعته در حوزه تامین برنامه برای ۱۴ کانال محلی انتخابات در نظرگرفته شده است، که برگرفته از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های آن حوزه انتخابیه است.

امتیاز شما