امروز شنبه  ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
در دیدار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی‌با مدیرکل صداوسیما عنوان شد:
در دیدار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی‌با مدیرکل صداوسیما عنوان شد:

دانشگاه‌ها موتور محرکه جامعه در عرصه فرهنگ، هنر و فن آوری‌های نوین

مشاهده ۱۰۴
۱۴۰۲/۱۰/۲۵- ۰۹:۱۹
تعداد بازدید:104

رئیس و تنی چند از اعضاء هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی زنجان با حضور در صداوسیما با مدیرکل جدید صداوسیمای استان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مدیرکل صداوسیما در این دیدار با تاکید بر اهمیت علم و دانش آموزی در دین مبین اسلام تصریح کرد:هدف دانشگاه آزاد اسلامی‌باید در افق آینده فراتر از آموزش صرف باشد و تربیت جوانان این سرزمین از طریق برنامه‌های آموزشی، پرورشی وپژوهشی و تشویق تولید علم در راس برنامه ریزی‌ها قرار بگیرد.

دکترآل امین با اشاره به فرمایش گوهربار حضرت امام(ره) گفت: به فرموده حضرت امام صداوسیما یک دانشگاه عمومی است، از این رو هر دو حوزه یعنی صداوسیما و دانشگاه آزاد اسلامی در بحث فرهنگ سازی باید در کنار هم بوده و از ظرفیت‌های یکدیگر بهره گیری مناسبی نمایند .

مدیرکل صداوسیمای استان افزایش تعاملات این دو نهاد فرهنگی را ضروری دانسته و گفت: همکاری‌های نزدیک و تنگاتنگ صداوسیما و دانشگاه آزاد قطعاً در ارتقاء سطح علمی استان  و بهره مندی از فن آوری‌های نوین مفید و موثر خواهد بود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان هم ضمن تبریک انتصاب دکتر آل امین از انعکاس پیشرفت های مختلف این مجموعه آموزشی در رسانه ملی تقدیر کرد و افزود: دانشگاه آزاد اسلامی‌ با تمامی واحد‌های دانشگاهی آن بر پایه رتبه بندی‌های بین‌المللی از معتبرترین دانشگاه‌ها در ایران محسوب می‌شود.

دکتر نقیلو افزود: مهم‌ترین سیاست دانشگاه مبتنی بر اصل توسعه دانش های نوین، ارزیابی مستمر و تعالی و ارتقاء کیفیت پایدار سطح علمی در جامعه به ویژه جوانان می‌باشد .

وی با اشاره به اهمیت تعامل با رسانه‌ها به ویژه صداوسیما به عنوان رسانه ای فراگیر و مورد اعتماد مردم اظهار داشت: رویکرد مدیریت دانشگاه در استان تعامل جدی و نزدیک با رسانه‌ها به ویژه صداوسیما است و امیدواریم صداوسیما نیز بیش از پیش ما را در نیل به اهداف علمی و آموزشی و فرهنگی یاری نماید.

امتیاز شما