امروز جمعه  ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

" پیام جمعه " در شبکه سهند

مشاهده ۱۳۵
۱۴۰۲/۱۰/۲۷- ۱۲:۰۸

"پیام جمعه" عنوان یکی از برنامه‌های تلویزیونی شبکه سهند است که با محوریت پوشش خطبه‌های نمازجمعه به تهیه کنندگی یعقوب ابراهیمی‌ به روی آنتن می رود . مخاطبان شبکه استانی سیمای مرکز آذربایجان شرقی می توانند این برنامه را جمعه‌ها از ساعت 22:00 به مدت 45 دقیقه تماشا کنند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، حضرت آیت الله دکتر سیدمحمدعلی آل­ هاشم نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کلانشهر تبریز در خطبه‌های نمازجمعه این هفته بعد از اشاره به مناسبتهای روز به مهمترین رویدادهای سیاسی ، اجتماعی و .. در کشور و جهان به یکی از بحث های روز رسانه ملی پرداخت و به اهمیت انتخابات در تعیین سرنوشت تک تک افراد و جامعه اشاره کرد .

دکتر آل هاشم آحاد مردم شهیدپرور و همیشه در صحنه تبریز و استان را به مشارکت در این امر مهم فرا خواند و گفت : " انتخابات ویترین حضور مردم در در عرصه‌های سیاسی و اجتماعی کشور است ، حضور و مشارکت در انتخابات جزء معروفات نظام اسلامی است و همه باید دیگران را به این معروف بزرگ تشویق و ترغیب کنند. امر به معروف یعنی امر به انتخابات و مشارکت گسترده. "

ایشان در میان سخنان خود گریزی هم به طرح جدید صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در خصوص ایجاد و راه اندازی شبکه انتخابات زد و افزود : " خوشبختانه امسال با همت صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران همانگونه که جناب آقای جبلی رئیس محترم سازمان صدا و سیما در مصاحبه فرمودند به تعداد 200 کانال انتخاباتی به تعداد حوزه‌های انتخابیه در اختیار نامزدهای انتخابات قرار خواهد گرفت . یعنی به ازای هر حوزه انتخابیه ، یک کانال تلویزیونی 24 ساعته راه اندازی می‌شود ، در کنار آن تلوبیون هم یک صفحه در اختیار هر نامزد قرار خواهد داد و نامزدها می توانند ویدئوهای تبلیغاتی و اطلاعات مکتوب خود را در آن صفحه بارگذاری کنند "  .

گفتنی است استان آذربایجان شرقی با داشتن 13 حوزه انتخابیه بیشترین تعداد کانال تبلیغاتی را در میان مراکز استانی داراست که قرار است روزهای آینده در صدا و سیما راه اندازی و افتتاح شود. 

 

امتیاز شما