امروز دوشنبه  ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

برنامه "پنجره ای رو به فلسطین" در هیسپان تی‌وی

مشاهده ۹۵
۱۴۰۲/۱۰/۲۷- ۱۲:۱۰

"پنجره ای رو به فلسطین" (Ventana a Palestina) عنوان برنامه جدید هیسپان تی وی است که با محوریت بررسی تحولات فلسطین و جنایات رژیم صهیونیستی روی آنتن این شبکه می رود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه "پنجره ای رو به فلسطین " در این قسمت به واکاوی حمایت ایالات متحده آمریکا و اتحادیه اروپا از جنایات رژیم صهیونستی در غزه می‌پرازد.

 در این برنامه می‌بینیم با توجه به این که بسیاری از کشورهای دنیا از جنایات رژیم صهیونیستی در غزه خشمگین هستند ولی آمریکا و اتحادیه اروپا برخلاف ادعاهای دروغینی که همواره برای حمایت از حقوق بشر دارند همچنان با قدرت از جنایات صهیونیست ها حمایت می‌کنند.

هدی حجازی خبرنگار شبکه هیسپان تی وی در غزه نیز آخرین جزییات جنایت بزرگ صهیونیست ها را با مخاطبان اسپانیایی زبان این برنامه در میان می‌گذارد.

" پنجره ای رو به فلسطین" شنبه ساعت : 2:00، 11:00و 23:00 و باز پخش آن یکشنبه ساعت : 17:00 ، دوشنبه: 7:00و سه شنبه در ساعات 2:30و 23:00 به روی آنتن خواهد رفت.

علاقه مندان  می توانند با مراجعه به لینکhttps://www.hispantv.com/noticias/cultura/577246/ventana-palestina-daniel-jaude این برنامه را در وب سایت شبکه هیسپان تی وی مشاهده کنند.

امتیاز شما