امروز يك شنبه  ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳

تقدیر از شبکه خاوران به علت نگاه ویژه به برنامه‌های فرهنگی یگان ویژه

مشاهده ۱۰۳
۱۴۰۲/۱۰/۲۸- ۰۶:۴۹

فرمانده یگان ویژه انتظامی استان با حضور در صداوسیمای خراسان جنوبی از نگاه ویژه شبکه خاوران به برنامه‌های فرهنگی یگان ویژه استان تشکر کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، فرمانده یگان ویژه انتظامی استان در دیدار با مدیرکل صداوسیمای خراسان جنوبی از نگاه ویژه شبکه خاوران به برنامه‌های فرهنگی یگان ویژه و انعکاس برنامه‌های این یگان در هفته فرجا ، گرامی دشت یاد شهدا و انعکاس و پوشش رسانه ای خوب یادواره شهدای یگان ویژه فراجا و انعکاس برنامه‌های مردم یاری این یگان از شبکه خاوران تشکر کرد .

آینه دار در این دیدار با اشاره به ماموریت های یگان ویژه گفت: این روزها که دشمن به دنبال بد بین کردن مردم نسبت به نیروهای امنیتی کشور است  یگان ویژه باید بیشتر از گذشته در زمینه کار های فرهنگی کار کند.

آینه دار در ادامه ضمن بیان این مطلب که کار برای شهدا یک توفیق است گفت: در برگزاری یادواره‌های شهدا باید به دنبال تکریم خانواده شهدا باشیم و نگذاریم که بزرگان خانواده شهدا بی احترامی‌شود .

سرهنگ حسن خضری فرمانده یگان ویژه انتظامی استان هم در این دیدار با اشاره به سایر اقدامات این یگان در بخش های فرهنگی و عمرانی گفت: تاکنون 26 پروژه از بازسازی و ساخت مسکن برای محرومین توسط گروه‌های جهادی یگان ویژه استان انجام شده است

وی در ادامه خاط نشان کرد رعایت اصول انسانی در انجام ماموریت های یکی از اصولی است یگان ویژه در اجرای آن می‌کوشد.

تصاویر

امتیاز شما