امروز دوشنبه  ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

آمادگی رسانه ملی برای گرامی داشت سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس

مشاهده ۶۶
۱۴۰۳/۰۲/۰۵- ۰۷:۴۲

مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی از فراهم بودن بسترهای رسانه ای مناسب در رسانه ملی برای سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس خبر داد .

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی در شورای اندیشه ورزی صدا و سیمای خراسان جنوبی که با هدف تهیه بهتر و پرداخت رسانه ای مناسب و تاثیر گذار به موضوع 5 اردیبهشت سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس برگزار شد گفت: این حادثه نماد بارزی از استکبار ستیزی است.

آینه دار با بیان اینکه امسال بستر های رسانه ای خوبی از جمله ارتباط های زنده با شبکه‌های سراسری و ملی  برای انتقال پیام این حادثه تاریخی برنامه ریزی شده است گفت: امیدورار هستیم با راهنمایی‌ها و همراهی صاحبان فکر اندیشه و با توجه به اتفاقات روز در سطح بین الملل و جامعه شاهد ارائه برنامه‌های پر محتواتر و با کیفت تری برای انتقال پیام این حادثه  به نسل جوان جامعه باشیم.

وی با بیان اینکه نسل امروز شاید به اندازه کافی از ریشه‌های این اتفاق مطلع نیست گفت: باید در کنار ارتباط با نسل جوان جامعه تلاش کنیم تا ریشه‌های این اتفاق را برای جوانان تبیین کنیم.

حسین پور دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان هم با اشاره به عملیات وعده صادق گفت: باید از فرصتی که در پی این اتفاق در جامعه  و بین الملل حاکم شده است برای تبیین حادثه 5 اردیبهشت استفاده کنیم.

دهقان استاد دانشگاه نیز در این نشست ضمن تشکر از اقدامات و تحولات رسانه ملی گفت:  بیان علت های این حادثه ، برگزاری موضوعات و برنامه‌ها چالشی ، پرهیز از کلی گویی و بیان ابعاد این حادثه از زبان سیاست مداران خارجی را از راهکارهای تهیه برنامه‌های مناسب و پر محتواتر عنوان کرد.

صلاحی مدرس دانشگاه ضمن تشکر از کار و بزرگ صدا و سیما در انتخابات گذشته گفت: باید بیشتر از گذشته از مولفه‌های جنگ نرم برای انتقال بهتر و بیشتر حادثه 5 اردیبهشت در سطح بین المللی بهره گیریم.

 وی تشکیل  قرارگاه، انتخابات شعار سالانه مناسب با اتفاقات روز، برگزاری جشنواره‌ها و برگزاری اردو های بازدیدی دانش آموزی محل این حادثه را از اقدامات لازم برای تبیین بیشتر این حادثه برای نسل جوان معرفی کرد .

در جلسه معاونین واحد های تولید و سایرین پیشنهاد های خود برای ارئه مطلوب تر برنامه‌ها ارائه کردند.

امتیاز شما