امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
در اولین جشنواره ملی رادیویی صدای شهر اصفهان؛
در اولین جشنواره ملی رادیویی صدای شهر اصفهان؛

موفقیت صدای استان آذربایجان شرقی

مشاهده ۱۷۵
۱۴۰۲/۱۰/۲۸- ۰۸:۴۰
تعداد بازدید:175

در آیین اختتامیه نخستین جشنواره ملی رادیویی صدای شهر که با هدف شناسایی، معرفی و تجلیل از استعدادهای حوزه تولیدات رادیویی در اصفهان برگزار شد شبکه استانی صدای استان آذربایجان شرقی توانست سه جایزه برتر را از آن خود نماید.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی،، شبکه استانی صدای استان آذربایجان شرقی در بخش حرفه‌ای متن و گزارش توانست رتبه سوم را برای "رانندگی خانم ها" اثر فاطمه پیری کسب نماید.‌

کسب رتبه سوم در بخش حرفه‌ای psa برای اثر "به شما نزدیکتر است " توسط خانم ناهید سعادتی از دیگر توفیقاتی بود که شبکه استانی صدای استان آذربایجان شرقی موفق به دریافت لوح سپاس شد.

" خشکاله " اثر هاله فرشاد نیز از دیگر آثاری بود که در این جشنواره موفق به کسب لوح سپاس شد.

جشنواره ملی رادیویی صدای شهر با محوریت روابط اجتماعی، اطلاع رسانی، زیباسازی شهری، حمل‌ونقل عمومی و ترافیک، شهرسازی و خدمات شهری، در سطح ملی و در دو بخش حرفه‌ای و مردمی‌با همکاری شهرداری اصفهان و صدا و سیمای استان اصفهان برگزار شد.

جشنواره صدای شهر، با دریافت ۳۴۵ اثر تخصصی از سراسر کشور، توانست مسیر جدیدی را در حوزه تولیدات رادیویی ایجاد کند و هم از نگاه موضوعی، توانست مناظر جدیدی را در حوزه مدیریت شهری برای مخاطب نمایان سازد.

نخستین جشنواره ملی رادیویی صدای شهر با حضور هنرمندان رسانه ملی و رادیویی و مدیران شهری، پنجشنبه ۲۱ دی ماه با معرفی اثرات برتر به کار خود پایان داد.

امتیاز شما