امروز چهارشنبه  ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳

«نسیمیشو» پویش «پادرمیونی» راه انداخت

مشاهده ۴۱۱
۱۴۰۲/۱۰/۲۸- ۱۳:۲۸

«نسیمیشو» به تهیه کنندگی و کارگردانی پرهام عمرانی با مأموریت معرفی برنامه‌های شبکه نسیم و همچنین تصاویر دیده نشده از این برنامه‌ها به آنتن می رودو با دعوت از عوامل برنامه‌ها به آنها بپردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، «نسیمیشو» هر هفته سه روز در هفته چهارشنبه، پنج‌شنبه، جمعه روی آنتن می رود و در هر برنامه به یک برنامه شبکه نسیم می‌پردازدو ابعاد مختلف برنامه را بررسی می‌کند.

به فراخور عوامل دعوت شده بخش های برنامه هم به همین صورت برای مخاطبان آماده می‌شود، در بخش «پشت صحنه» به اتفاقات پشت صحنه برنامه‌ها می‌پردازد. همچنین دربخش «اون ور آب» با اجرای پدرام ابدان با سلبریتی‌های خارجی به روش هوش مصنوعی گفتگو می‌کنند. در بخش «پادرمیونی» عوامل برنامه به همراه هنرمندان سراغ افرادی می روند که با هم کدورت دارند و آشتی آنها صورت بگیرد.

در بخش جذاب «استند آپ کمدی» «هانا ستوهی» و «محمد حسین توسلی» افراد برگزیده خنداننده شو حضور دارند.

در این هفته برنامه «نسیمیشو» با پویش «پادرمیونی» برمی‌گردد که اگر با کسی قهر هستید و دلتان می خواهد آشتی کنید، اما خجالت می‌کشید به این برنامه بگید تا پادرمیونی کند.

به همین بهانه میزبان عمو اکبر است که در این سال ها پادرمیونی‌های بسیاری داشته است و به عنوان سفیر پادرمیونی  فعالیت دارد.

همچنین در روز پنجشنبه میزبان آریا طاهری تهیه کننده و مجری برنامه سرنخ شبکه نسیم خواهد بود و به جزئیات تولید این برنامه می‌پردازد.

کافی است از طریق شماره ۰۹۰۱۵۹۷۹۴۱۷  یا نشانی @nasimisho_tv در پیام رسان‌های بله، ایتا به صورت فیلم یا صوت و یا حتی متن، اسم  و مشخصات و شماره تماس خودتان و دلیل قهرتان را به ما بگید. حتی می توانید به صورت متنی به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۵۱۰ بفرستید.

«نسیمیشو» چهارشنبه، پنجشنبه‌ و جمعه‌ هر هفته  با شعار «حتی به یه لبخند» ساعت ۱۸:۳۰ روی آنتن شبکه نسیم می رود‌.

امتیاز شما