امروز پنج شنبه  ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳

پدرها به شبکه نسیم می آیند

مشاهده ۲۶۸
۱۴۰۲/۱۱/۰۴- ۱۳:۵۸

شبکه نسیم به مناسبت گرامیداشت روز پدر برنامه‌های «نسیمی‌شو»، «نسیم آوا»، «جام ارزوها» و «بگو بخند» را به روی آنتن می‌برد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، ویژه برنامه روز پدر «نسیمی‌شو» به تهیه کنندگی و کارگردانی پرهام عمرانی با دعوت از پدران هنرمند همراه پسرشان چهارشنبه و پنجشنبه ساعت 18:30 از شبکه نسیم به روی آنتن خواهد رفت.

«نسیم آوا» به تهیه کنندگی و اجرای محمد رضا محبی با پخش موسیقی‌های شاد چهارشنبه ساعت 21 و پنجشنبه ساعت 18 از شبکه نسیم به روی آنتن می رود.

«جام آرزوها» به تهیه کنندگی ابوالفضل اکبری و پژمان ماندگاری با دعوت از مهمانانی از جمله: آتیلا حجازی، عبدالله روا، مجید واشقانی، حامد عسگری، محسن ابراهیم زاده و اکبر میثاقیان چهارشنبه و پنجشنبه ساعت 23  به روی آنتن این شبکه می رود.

ویژه برنامه «بگو بخند» به تهیه کنندگی سید احسان حسینی و اجرای عبدالله روا با حضور داریوش ارجمند، محمدرضا طهماسبی و گروه سرود ساقی کوثر ساعت 21:30 چهارشنبه شب میهمان مخاطبان خواهد بود.

همچنین اولین قسمت از سری جدید «کودک شو» به تهیه کنندگی حسین ربانی غریبی و به کارگردانی رضا مهرانفر، با اجرای ملیکا شریفی نیا  پنجشنبه ساعت 21:30 به روی آنتن می رود.

امتیاز شما