امروز دوشنبه  ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
"پنجره ای رو به فلسطین" در هیسپان تی‌وی:
"پنجره ای رو به فلسطین" در هیسپان تی‌وی:

تلاش نافرجام صهیونیست ها برای نابودی فلسطین

مشاهده ۱۶۱
۱۴۰۲/۱۱/۰۴- ۱۴:۳۵
تعداد بازدید:161

برنامه "پنجره ای رو به فلسطین" (Ventana a Palestina) در این بخش به تلاش نافرجام صهیونیست ها برای نابودی حماس و فلسطین می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه "پنجره ای رو به فلسطین " در این قسمت به تلاش نافرجام رژیم صهیونیستی برای نابودی حماس، مردم فلسطین و آینده آنان می‌پردازد.

 بنیامین نتانیاهو، مخالف با تشکیل کشور فلسطین است و او قصد دارد که کرانه باختری و غزه را از هم جدا نگه دارد. این کشور به دنبال کادرسازی یک رهبری تکنوکرات جوان در داخل غزه با سرمایه‌گذاری مالی اعراب و حمایت امریکا است که اسرائیل نیز امنیت آن را تضمین خواهد کرد.

ناظران سیاسی می‌گویند رفتار اسرائیل بعد از حمله ۷اکتبر همان رفتاری است که امریکایی‌ها در جنگ جهانی دوم با آلمان و ژاپن داشتند. رهبران عرب هشدار داده‌اند که سناریوی ویرانی کامل در غزه خطر رادیکالیزه کردن یک نسل کامل از جوانان علیه دولت یهودی را ایجاد می‌کند.

" پنجره ای رو به فلسطین" شنبه ساعت : 2:00، 11:00و 23:00 و باز پخش آن یکشنبه ساعت : 17:00 ، دوشنبه: 7:00و سه شنبه در ساعات 2:30و 23:00 به روی آنتن خواهد رفت .

علاقه مندان  می توانند با مراجعه به لینکhttps://www.hispantv.com/noticias/cultura/577246/ventana-palestina-daniel-jaude این برنامه را در وب سایت شبکه هیسپان تی وی مشاهده کنند.

 

 

امتیاز شما