امروز دوشنبه  ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
در «سیاه و سفید» هیسپان‌تی‌وی بررسی می‌شود؛
در «سیاه و سفید» هیسپان‌تی‌وی بررسی می‌شود؛

دلایل همبستگی یمن با آرمان‌های فلسطین

مشاهده ۱۶۲
۱۴۰۲/۱۱/۰۴- ۱۴:۴۰
تعداد بازدید:162

برنامه «سیاه و سفید»(Negro y blanco) شبکه هیسپان تی وی این هفته دلایل همبستگی یمن با آرمان‌های فلسطین را زیر ذره بین می‌برد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه این هفته "سیاه و سفید" به دلایل یمن که تصمیم گرفته به هر قیمتی همبستگی خود را با فلسطین حفظ کند، می‌پردازد.

ده‌ها هزار یمنی ضمن محکوم کردن حملات رژیم صهیونیستی به ساکنین غزه، با مردم فلسطین ابراز همبستگی کرده اند. عبدالملک بدرالدین الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن می‌گوید لجاجت نیروهای شر و ظلم تنها با اقدام جدی متوقف می‌شود. وی در توصیف عوامل جنگی که ارتش یمن ضد اشغالگران صهیونیستی وارد آن شد و تصمیم گرفت کشتی‌هایی که به سمت بنادر سرزمین‌های اشغالی حرکت می‌کند را هدف قرار دهد، به انگیزه‌های اخلاقی و ایمانی و انسانی اشاره کرد.

برنامه «سیاه و سفید» شبکه هیسپان تی‌وی این هفته با حضور آنجل مولینا، تحلیلگر بین المللی روی آنتن می رود. این برنامه پنجشنبه ساعت 4:30 بامداد به وقت تهران از شبکه هیسپان تی وی پخش می‌شود. تکرار این برنامه همان روز ساعات 9:30، 13:30 و 18:30روز جمعه ساعت 2:30 و 16:30 و شنبه 11:30بازپخش می‌شود.

علاقه‌مندان می توانند با مراجعه به آدرسhttps://www.hispantv.com/showprogram/negro-y-blanco-con-eduardo-artes/878 این برنامه را در وب سایت شبکه هیسپان تی وی مشاهده کنند.

 

 

 

امتیاز شما