امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

مستندهای جذاب و دیده نشده از شبکه آموزش سیما

مشاهده ۲۴۰
۱۴۰۲/۱۱/۰۸- ۱۳:۱۰

برنامه‌های آموزشی و مستندهای علمی جذاب و دیدنی شبکه آموزش در پایان سال جاری مهمان خانه‌های گرم ایرانی خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، شبکه آموزش سیما در پایان سال جاری تا شب سال نو، همراه با ترم جدید «مدرسه تلویزیونی ایران»، مستندهای جذابی که برای اولین بار در سیما پخش می‌شود را روی آنتن می‌برد.

«مدرسه تلویزیونی» در فصل زمستان با فضایی شاد و چاشنی سرگرم‌کننده از شبکه آموزش سیما پخش می‌شود.

«و اما امروز» مجله ای خبری آموزشی، فرهنگی، اجتماعی و علمی فن آوری مرتبط با ماموریت شبکه آموزش، میزبان مخاطبان این شبکه خواهد بود. این برنامه هر روز در 5 نوبت 15 دقیقه ای از ساعت 7 صبح تا 12 با حضور مهمانان مختلف به موضوعات روز جامعه می‌پردازد.

«مستند 7» هر شب ساعت 24، «پادشاهان درد» را راهی آنتن می‌کند.«پادشاهان درد» نام یک مستند سریالی است که توسط دیوید کار ساخته شده است. در این مستند سریالی دو مرد نترس و شجاع توسط خطرناک‌ترین حیوانات جهان گاز گرفته و گزیده می‌شوند تا راهنمای جامعی برای اندازه‌گیری درد ایجاد کنند و…

مستند «زندگی آینده ما» نیز از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شبکه آموزش سیما است که نگاهی دارد به تاثیراتی که فناوری بر جنبه‌های مختلف زندگی انسان دارد و پیشگویی‌هایی راجع به آینده فناوری ارائه می دهد و...

سریال «ربات های قاتل» به کارگردانی رایان استیپلز اسکات ساخته شده در سال 2020، از دیگر برنامه‌هایی است که شبکه آموزش سیما برای مخاطبان خود در نظرگرفته است. این فیلم محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن و علمی و تخیلی می‌باشد. در این فیلم سارا جی برتالیمیو، کیت براسل، جیمی‌کاستا، بارت کارول کورتیس، جاستین فرنس و امیلی هیلمن به هنرمندی پرداخته‌اند.
در خلاصه فیلم آمده است: سربازانی بیهوش در یک سایت آزمایشگاهی بیدار می‌شوند و کشف می‌کنند که خاطرات آنها پاک شده است و تفاوت هایی با انسان‌های عادی دارند ...

«آموزش و پرورش در کشورهای مختلف دنیا» نیز هر شب ساعت 21 فضاها و قابلیت آموزشی کشورهای مختلف از جمله هلند، سنگاپور، کره، چین و آمریکا را بررسی می‌کند.

در این مستندها که هر کدام ساخته مستندسازان برتر همان کشور و در سال2021 هستند، به نکات قوت و ضعف آموزشی هر کشور پرداخته می‌شود.

امتیاز شما