امروز دوشنبه  ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

«صد در صد»؛ نسل جدید مسابقات زنده تلفنی به زودی از شبکه دو

مشاهده ۵۲۸
۱۴۰۲/۱۱/۰۹- ۱۳:۲۲

مسابقه شاد و هیجان انگیز «صد در صد» اولین مسابقه زنده تلفنی، تصویری به میزبانی مصطفی امامی‌با محوریت اوقات فراغت خانواده و ایجاد سرگرمی و نشاط خانوادگی از 14 بهمن روانه آنتن شبکه دو سیما می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، «صد در صد» عنوان نسل جدید مسابقات تلفنی برخط است که شرکت کنندگان از منزل خودشان در هر کجای ایران به صورت تصویری در این مسابقه شرکت می‌کنند. مصطفی امامی از مجریان جوان صدا و سیما که با این مسابقه به شبکه دو می‌آید، میزبان شرکت کنندگان از شهرهای مختلف است و با طرح پرسش‌ها و چالش‌های خانوادگی لحظات هیجان انگیزی را برای مخاطبان به ارمغان می‌آورد. در مسابقه صد در صد مردم نقش بسیار پررنگی در همه قسمت های مسابقه دارند و علاوه بر اینکه به جای استودیو از منزل یا محل کار خود در مسابقه شرکت می‌کنند، پاسخ پرسش های این مسابقه از تعداد زیادی از مردم پرسیده می‌شود، و شرکت کنندگان بر خلاف سایر مسابقات پرسش و پاسخی که به دنبال جواب صحیح و اطلاعات عمومی هستند باید نظر مردم راجع به موضوعات مختلف را حدس بزنند. این مسابقه در هر قسمت تا 50 میلیون تومان به شرکت کنندگان هدیه می‌دهد.

علاقمندان می توانند با ارسال عدد 1 به سرشماره 30000211  در این مسابقه شرکت کنند.

مسابقه «صد در صد» کاری است از گروه خانواده شبکه دو سیما به تهیه‌کنندگی طه حکیمی و اجرای مصطفی امامی‌که در 100 قسمت از شنبه 14 بهمن، شنبه تا چهارشنبه حوالی ساعت 18:45 روانه آنتن شبکه دو سیما می‌شود.

                 

      

امتیاز شما