امروز پنج شنبه  ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

انقلاب اسلامی‌ به روایت تاریخ در «سرزمین من» رادیو فرهنگ

مشاهده ۸۹
۱۴۰۲/۱۱/۱۱- ۱۳:۰۱

برنامه «سرزمین من» با موضوع بررسی رویدادهای تاریخی از رادیو فرهنگ پخش می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مجله رادیویی «سرزمین من» رویدادهای تاریخی و اجتماعی را بررسی می‌کند و این پنجشنبه ۱۲ بهمن ماه به مناسبت آغاز دهه فجر به روایت تاریخی انقلاب اسلامی اختصاص یافته است. این‌برنامه از گروه تاریخ و اندیشه رادیو فرهنگ پخش می‌شود و به وقایع و‌روزنگار تاریخی می‌پردازد ‌.

در بخش «آن‌سوی تاریخ» محمد سجادی کارشناس و تحلیلگر سیاسی به تبیین حوادث انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۷ می‌پردازد. محمدرضا مختاری اصفهانی» پژوهشگر تاریخ معاصر در بخش «یادها و یادگارها» ؛ مروری بر مهمترین رویدادهای سرزمین من در چنین روزی دارد. در بخش کُهَن یادگار؛ تاریخچه اشیاء در موزه زمان به کارشناسی دکتر کارگر؛ پژوهشگر و استاد دانشگاه بیان می‌شود.

بخشی درباره ۱۲ بهمن سال ۱۳۵۷ و دهه مبارک فجر تدارک دیده شده که پخش می‌شود. بسته صوتی برنامه به موضوع مشارکت سیاسی مردم و انتخابات اختصاص دارد و‌بخشی نیز با عنوان «رد روباه» روانه آنتن می‌شود.

برنامه «سرزمین من» کاری از گروه تاریخ و اندیشه رادیو فرهنگ به تهیه کنندگی محمدرضا حاج حیدری، کارشناسی محمد علی مومنی و گویندگی سید دانیال معنوی است که ساعت ۱۳ روی موج اف ام ردیف۱۰۶ مگاهرتز پخش می‌شود.

امتیاز شما