امروز دوشنبه  ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
پنجشنبه‌های شنیدنی با طب ایرانی رادیو؛
پنجشنبه‌های شنیدنی با طب ایرانی رادیو؛

سبک زندگی سالم با برنامه طب ایرانی رادیو سلامت

مشاهده ۱۵۱
۱۴۰۲/۱۱/۱۱- ۱۴:۴۳
تعداد بازدید:151

ارتقای دانش سلامت یکی از موضوعات جدی است که باید ازسوی افراد جامعه مورد توجه قرار بگیرد و برنامه طب ایرانی روزهای پنجشنبه به تهیه کنندگی زهرا خضری روانه آنتن رادیو سلامت می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، زهرا خضری، تهیه کننده طب ایرانی با اشاره به اینکه این برنامه روزهای پنجشنبه ساعت هشت و پنج دقیقه صبح پخش می‌شود، گفت: این برنامه با حضور اعضای هیات علمی دانشگا های تهران و ... روانه آنتن رادیو سلامت می‌شود. برنامه با محوریت طب سنتی است و ما به سبک زندگی سالم می‌پردازیم و تلاش داریم در این زمینه پاسخگوی سئوالات مردم باشیم و کارشناسان تلاش می‌کنند راهنمایی‌های لازم را در این حوزه به مخاطبان داشته باشند.

وی ادامه داد: به عنوان نمونه در برنامه طب ایرانی به مردم آموزش می دهیم که چه خوراکی‌های سالمی میل کنند تا خوابی با آرامش بیشتری داشته باشند. در مجموع این برنامه در قالب پرسش و پاسخ پاسخگوی سئوالات مردم است. روز پنجشنبه 12 به من به موضوع یبوست می‌پردازیم و دکترعلیرضا خادم عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی در این حوزه به سئوالات مردم پاسخ می دهند. دکتر افروز کاظمی و کیانا فرحی مجری کارشناسان برنامه هستند. الهام بوجارنژاد هماهنگی را به عهده دارد و حمید فروزنده هم بخش ارتباطات است. این برنامه گفت و گو محور سعی دارد سبک زندگی سالم را ترویج بدهد.

این تهیه کننده عنوان کرد: ارتقای دانش سلامت یکی از موضوعات جدی است که باید از سوی افراد جامعه مورد توجه قرار بگیرد و برنامه طب ایرانی هم در این مسیر سعی دارد راهکارهای لازم را به شنوندگان آموزش بدهد. ضمن اینکه مخاطبان می توانند پاسخ سئوالات شان را در این زمینه از کارشناس برنامه دریافت کنند.

امتیاز شما