امروز دوشنبه  ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

از پیشرفت های پزشکی تا داستانک های 57 در «نقش عشق»

مشاهده ۱۶۸
۱۴۰۲/۱۱/۱۴- ۱۳:۴۶

شبکه رادیویی سلامت، همزمان با ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، ویژه برنامه «نقش عشق» را روی آنتن می‌برد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، به منظور گرامیداشت ایام الله دهه فجر با هدف بررسی پیشرفت های حوزه سلامت بعد از انقلاب اسلامی و توجه به دانش جوانان برای پیشبرد درجات علمی ویژه برنامه «نقش عشق» پخش می‌شود.  

در این برنامه عصرگاهی موضوع هایی از قبیل چرا بهمن چرا انقلاب ما اینطور منحصر به فرد است؟ نقش زنان در پیروزی انقلاب رو چطور می‌بینید؟ و ...، از صدای دانش، نشاط و آرامش پخش می‌شود.

«نقش عشق» دارای بخش های متنوع و مختلفی است که هر کدام از این بخش های برنامه بخش هایی هستند که مستقیم یا غیر مستقیم به وقایع انقلاب و اتفاقات برجسته در حوزه سلامت می‌پردازد، بخش هایی از جمله «تقویم سلامت» بررسی 5 ساله‌های پیشرفت بعد از انقلاب اسلامی؛ «همه جای ایران سرای من است» پیشرفت های پزشکی در استان‌های کم برخوردار؛ «خدمت» بررسی خدمات سلامت دولتها و سازمان‌های وابسته به حوزه سلامت؛ «خبرهای سلامت» بررسی خبرهای خوب دهه فجر 1402 در حوه سلامت؛ و «داستانک های 57» روایت هایی از روزهای انقلاب اسلامی.

یادآور است، ویژه برنامه «نقش عشق» به تهیه کنندگی «مسعود حسنی» و گویندگی «مسعود خواجه وند»، از روز پنجشنبه ۱۲ بهمن به مدت 10 روز، از ساعت ۱۷ به مدت ۹۰ دقیقه از موج اف.ام ردیف ۱۰۲ مگاهرتز تقدیم شنونده‌های رادیو سلامت می‌شود.

امتیاز شما