امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
گفتگو با تهیه کننده برنامه رادیویی فیلم فجر:
گفتگو با تهیه کننده برنامه رادیویی فیلم فجر:

انعکاس تضارب آرا از جشنواره فیلم فجر در رادیو

مشاهده ۱۲۵
۱۴۰۲/۱۱/۱۶- ۰۹:۳۰
تعداد بازدید:125

ویژه برنامه «استودیو هشت در سودای سیمرغ» کاری از شبکه رادیویی نمایش است که از ساعت ۱۸:۱۵ تا ۲۰ تقدیم علاقه مندان می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، محمد بخشایش، تهیه کننده «استودیو هشت در سودای سیمرغ» از رادیو نمایش بیش از 15 دوره از جشنواره را به عنوان تهیه کننده، سردبیر و گزارشگر سپری کرده است، می‌گوید: هر سال جشنواره برای من حال و هوای متفاوتی داشته است. خبرها و رویدادهای جشنواره برای مخاطبانی که آن لحظه موج رادیو را انتخاب می‌کنند تا برنامه‌ها را بشنوند که در سال آینده در سینمای ایران قرار چه اتفاقاتی رخ دهد، جذاب است.
وی ادامه می دهد: اگر اطلاع رسانی از رویدادهای جشنواره فیلم فجر درست باشد و با افراد درستی صحبت شود، جذابیت آن برای مخاطبان بالا می رود. هر چند که گزارش های متفاوت و خاص می تواند مخاطب را بیشتر تشویق کند.
بخشایش با اشاره به توقع مخاطبان از رادیو نمایش می افزاید: مخاطبان رادیو نمایش توجه به کیفیت آثار از لحاظ ساخت و فرم و هر آنچه که تمام اتفاقات فیلم است را از رادیو نمایش انتظار دارند. بنابراین بسیار تخصصی به موضوعات می می‌پردازیم.
تهیه کننده «استودیو هشت در سودای سیمرغ » از رادیو نمایش در پاسخ به این پرسش که شما چقدر دغدغه سینما دارید، می‌گوید: دغدغه من در حوزه سینما به همان اندازه ای که در حوزه‌های دیگر اجتماعی، سیاسی و... برنامه سازی می‌کنم. همیشه سعی کرده ام آنچه را که می‌بینم و آنچه را که می‌شنوم با نگاه خودم در سبک برنامه سازی خودم به مخاطب ارائه کنم. در این ویژه برنامه سعی می‌کنم که حق را بگویم و آنچه گفته می‌شود، واقعیت باشد.
بخشایش در پایان با اشاره به تضارب آرا در این برنامه می افزاید: تضارب آرا داشتن جزو برنامه‌های رادیو نمایش است. سعی می‌کنم برای هر رده و گروهی برنامه جذاب باشد و هر شخصی حرف خودش را بشنود.
همچنین برنامه «سودای سیمرغ» ویژه اختتامیه جشنواره فیلم فجر به تهیه کنندگی محمد بخشایش، گویندگی محمدحسین امیدی، عطیه موذن و اسماعیل باستانی و گزارشگری شیما شیرازی ساعت ۹:۳۰ دقیقه روز ۲۲ بهمن از رادیو نمایش پخش می‌شود.

امتیاز شما