امروز چهارشنبه  ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

تجربه هیجان زیاد با مسابقه رادیویی اکسیژن

مشاهده ۱۶۰
۱۴۰۲/۱۲/۰۲- ۱۳:۴۸

یکی از قالب های جذاب برنامه سازی، مسابقات هستند که همیشه طرفداران بسیاری هم دارد و رادیو سلامت هم از شنبه تا پنجشنبه مسابقه اکسیژن را روانه آنتن می‌کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، زهرا خضری، تهیه کننده برنامه اکسیژن درباره تولید این اثر توضیح می دهد: یکی از قالب های جذاب برنامه سازی، مسابقات است که همیشه طرفداران بسیاری دارد. اگر خواهان شنیدن یک مسابقه همراه با هیجان زیاد هستید، می توانید مسابقه اکسیژن را گوش کنید. این مسابقه با محوریت شناخت بیماری‌ها، پیشگیری از بیماری و سبک زندگی شنبه تا پنجشنبه از ساعت 10 و 5 دقیقه روانه آنتن سلامت می‌شود.

وی با اشاره به بخش های برنامه می‌گوید: ما فضای برنامه را به شکل قلب طراحی کردیم و بخش های مسابقه هم در این قالب تعریف شده است. مرحله اول مسابقه به نام دهلیز است که مربوط به شناخت بیماری است. در این بخش شرکت کنندگان ۶۰ ثانیه فرصت دارند تا به سوالات بیشتری پاسخ بدهند. بخش دیگر با نام بطن است که سوالاتی با سه گزینه پاسخ مطرح می‌شود. بخش دیگر هم با نام پمپاژ است که شرکت کنندگان در قالب ۲۰ سوال فرصت دارند حدس بزنند که پاسخ درست نام بیماری است یا اعضای بدن و...

خضری در پایان می افزاید: در هر قسمت از برنامه دو شرکت کننده داریم و روز پنجشنبه فینالیست های هفته با یکدیگر رقابت خواهند کرد. تا به امروز اقبال مردم از این مسابقه بسیار خوب بوده و در فضای سالم با یکدیگر رقابت سالم دارند.
ارسلان جولایی گوینده، زهرا گلسرخی نویسنده و الهام بوجارنژاد دستیار برنامه هستند.

امتیاز شما