امروز جمعه  ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳

«متولد شده در کوه‌های راکی» سر از شبکه مستند درآورد

مشاهده ۱۹۶
۱۴۰۲/۱۱/۱۷- ۱۱:۱۱

مستند «متولد شده در کوه‌های راکی» با گویندگی ۲ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این مستند در گونه مستند حیات وحش محصول آمریکا در سال ۲۰۲۰ قرار است از شبکه مستند سیما پخش شود.
امیر صالح کسروی و نازنین یاری صداپیشه‌های این اثر بوده اند.
این مستند 2 قسمتی به پوشش گیاهی و جانوری منطقه کوهستانی راکی در آمریکای شمالی می‌پردازد. با پوشش گیاهی منطقه در 4 فصل سال آشنا می‌شویم و برخی گونه‌های جانوری منطقه همچون کل و بزهای کوهی، گرگ ها، خرس ها، روباه، پرندگان منطقه معرفی شده و سبک زندگی، نحوه شکار کردن و تولید مثل آنها مورد بررسی قرار می‌گیرد.

«متولد شده در کوه‌های راکی» یک مستند طبیعت و حیات وحش با فیلمبرداری بسیار خوب است که می تواند برای دوستداران مستندهای حیات وحش جذاب باشد و در عین حال جنبه ی تحقیقی و اطلاعاتی آن هم قابل توجه است.

واحد جستجوی اداره کل تامین و رسانه بین‌الملل، مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته و پس از طی مراحل تایید و تخصیص (مشخص شدن شبکه ی پخش کننده)، نسخه اصلی را تهیه و تأمین کرده و اکنون پس از طی شدن روندهای ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله، قرار است پس از آماده سازی از شبکه‌ی مستند، برای مخاطبان پخش شود.

امتیاز شما