امروز يك شنبه  ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
مدیر گروه خانواده رادیو سلامت مطرح کرد:
مدیر گروه خانواده رادیو سلامت مطرح کرد:

"زنان جمهور" راهی موج رادیو شدند

مشاهده ۱۰۸
۱۴۰۲/۱۱/۱۷- ۱۱:۲۵
تعداد بازدید:108

انسیه سمیع پور، مدیر گروه خانواده رادیو سلامت درباره برنامه زنان جمهور توضیح داد: در آستانه برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری هر یک از شبکه‌های رادیویی برنامه‌هایی با محوریت انتخابات روانه آنتن کردند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، رادیو سلامت هم با توجه به رسالتی که به عهده دارد، برنامه‌های انتخاباتی خود را روانه آنتن می‌کند. ما هم در گروه خانواده به سهم خودمان تلاش کرده و برنامه زنان جمهور را تهیه و در روزهای یکشنبه و سه شنبه ساعت 11 و 35 دقیقه از رادیو سلامت پخش می‌کنیم. با توجه به اینکه نیمی از جامعه ما را بانوان تشکیل می دهند، به همین دلیل شخصیت، رفتار، فرهنگ و اندیشه آنها در شکل گیری صحیح جامعه انسانی نقش مهمی ایفا می‌کند.
وی ادامه داد: همچنین مشارکت سیاسی بانوان در توسعه پایدار جایگاه خاصی دارد. به همین دلیل برنامه "زنان جمهور" به بهانه برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی، میزبان بانوان فرهیخته و فعال در عرصه‌های علمی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی است.
مدیر گروه خانواده بیان کرد: ما در برنامه زنان جمهور به برجسته سازی نقش زنان در جامعه، معرفی زنان موفق و نقش زنان و مادران در هدایت خانواده برای انتخاب درست و اصلح و اهمیت مشارکت گسترده در انتخابات خواهیم پرداخت.
سمیع پور درباره چالش های برنامه سازی و دعوت از مهمانان توضیح داد: ساخت برنامه دشواری‌های خاص خودش را دارد، چرا که شما موظف هستید مهمانانی متناسب با فضای برنامه دعوت کنید. مسلماً برنامه زنان جمهور هم مستثنی از این موضوع نیست و عوامل برنامه سعی می‌کنند با دعوت از مهمانانی که کمتر در دیگر شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی حضور داشتند، بتوانند حرف های تازه ای در حوزه انتخابات بزنند تا برای شنوندگان کاربردی باشد. بنابراین کار راحتی نیست ولی با اینکه چند قسمت از پخش برنامه بیشتر نگذشته اما به دلیل نگاه تازه تهیه کننده ی برنامه به موضوع انتخابات ،توانسته نظر شنوندگان را جلب کند.
زنان جمهور ، کاری از گروه خانواده رادیو سلامت است که روزهای یکشنبه و سه شنبه ساعت ۱۱:۳۵ به مدت ۱۵ دقیقه پخش می‌شود. این برنامه به تهیه کنندگی سهیلا باقری و اجرای لیلا علوی روی آنتن موج 102 می رود.

امتیاز شما