امروز دوشنبه  ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

شادباش عید مبعث در شبکه دو سیما

مشاهده ۱۹۱
۱۴۰۲/۱۱/۱۸- ۱۱:۲۷

شبکه دو سیما به مناسبت جشن مبعث حضرت ختمی مرتبت پیامبر اسلام حضرت محمد(ص) با برنامه‌هایی متعدد میزبان مخاطبان است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه صبحگاهی «صبحانه ایرانی» کاری از گروه اجتماعی اقتصادی شبکه دو با نگاه ویژه به جشن مبعث با حضور میهمانان مختلف برنامه خود را تقدیم مخاطبان خواهد کرد. این برنامه در روز پنجشنبه همزمان با عید مبعث حوالی ساعت 8:30 دقیقه صبح از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

انیمیشن سینمایی «شکرستان» در روز پنجشنبه 19 بهمن ساعت 7:00 و همچنین فیلم سینمایی «محمد رسول الله» به کارگردانی مجید مجیدی به مناسبت این عید مبارک در دو قسمت روزهای پنجشنبه 19 و جمعه 20  حوالی ساعت 24 روانه آنتن شبکه دو سیما خواهد شد.

گروه معارف شبکه دو سیما نیز با ویژه برنامه‌های این عید سعید میزبان مخاطبان خواهد بود. پخش سخنرانی «حجت الاسلام و المسلمین عالی» از حرم مطهر امام رضا (ع) با موضوع «نزول قرآن در روز مبعث بر پیامبر اکرم(ص) در غار حرا» حوالی ساعت 6:15 بامداد و همچنین پخش مدح خوانی جشن مبعث با نوای حاج محمود کریمی و حاج محمدرضا طاهری همراه با نماهنگ‌های ویژه این عید بزرگ در میان برنامه‌های شبکه دو از جمله این ویژه برنامه‌هاست .

گفتنی است برنامه‌های «بیا وسط»، «سید خندان» و «بسته پیشنهادی» و  نیز با نگاهی به مبعث حضرت رسول اکرم به ترتیب حوالی 18:30 ، 21 و 22:15 پخش می‌شوند.

امتیاز شما