امروز يك شنبه  ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین در رسانه ملی و استانی
پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین در رسانه ملی و استانی

راهپیمایی و حضور پرشور و ولایی دارالمومنین و دارالمجاهدین استان همدان

مشاهده ۱۶۳
۱۴۰۲/۱۱/۲۲- ۱۲:۵۶
تعداد بازدید:163

راهپیمایی پرشور و شعور مردم دیار دارالمومنین و دارالمجاهدین با تلاش همکاران ولایی صداوسیمای استان همدان، از نخستین ساعات امروز یکشنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ به نصویر کشیده شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، کارکنان و دست اندرکاران همیشه در صحنه و ورزیده صدا و سیمای استان همدان از نخستین ساعات صبح امروز یکشنبه ۲۲ بهمن با حضور در پست های محوله به انجام وظیفه در رسانه ملی مشغول شدند. بیش از یکصد نفر عامل اجرایی در حوزه‌های رادیو خبر سیما و فضای مجازی در داخل و اکیپ های مستقر در سطح شهر و استان ،مشارکت کم نظیر مردم ولایت مدار پایتخت تاریخ تمدن ایران اسلامی را از قاب لنز های دوربین به همه شبکهای ملی و استانی مخابره کردند و دین خود به خط سرخ شهیدان و امام شهیدان و پیروی از ولایت فقیه را به اثبات رساندند. 

حضور چشمگیر و طولانی در شبکه‌های ملی از ساعات اولیه صبح امروز گوشه ای از تلاش های پرسنل سختکوش ورزیده و پابکار صدا و سیمای استان همدان در چهل و پنجمین بهار شکوهمند انقلاب اسلامی‌ حکایت داشت. حضور طولانی و متعدد تصاویر شور انقلابی مردم استان در شبکه‌های ملی وبین المللی سراسری کشور شامل شبکه‌های یک، دو، سه، چهار، شبکه خبر، شبکه خبر ۲، شبکه العالم، شبکه پرس تی وی، شبکه سلامت، شبکه جام جم، شبکه آموزش، شبکه ورزش و شبکه استانی همدان با تلاش همکاران خستگی ناپذیر صداو سیمای همدان میسر شد.

امروز همه استان زرخیز و ولایی همدان از شهرهای دور و نزدیک تا روستاهای بزرگ و کوچک امروز حماسه ساز شدند. راهپیمایی قدرتمند مردم متدین همدان، ملایر، نهاوند، تویسرکان، کبودرآهنگ، بهار، اسدآباد، فامنین، رزن، درگزین و قهاوند و جای جای استان شاهد حضور انبوهی از جمعیت کم نظیر استان در این حماسه با شکوه و ماندگار بود و در تاریخ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ برگ زرین و پر افتخاری بر تاریخ کهن دیار مادستان، نخستین پایتخت تمدنی ایران زمین با قدمتی به بلندای تاریخ شد.

امتیاز شما