امروز دوشنبه  ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

صداوسیمای یزد بیش از هزار دقیقه برنامه در ایام الله دهه فجر پخش کرد

مشاهده ۹۴
۱۴۰۲/۱۱/۲۳- ۲۱:۴۷

صداوسیمای یزد بیش از 1000دقیقه برنامه در ایام الله دهه فجر از قاب شبکه و آنتن رادیویی و خبرگزاری صداوسیما پخش کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، رادیو یزد در روز 22بهمن با برنامه جشن پیروزی از ساعت8:28 به مدت194 دقیقه و شبکه یزد با برنامه همه می آییم از ساعت 8به مدت240 دقیقه برنامه بصورت زنده پخش شد.

همچنین برنامه‌های بهار آزادی در4 روز، جشن پیروزی، نسیم صبح و چادیشب به مدت 665 دقیقه و با برنامه‌های بهار آزادی،ورزش در یزد، شاد  و برقرار، چادیشب، نسیم صبح و خونه زندگی به مدت  2405دقیقه در ایام الله دهه فجر از رادیو یزد بصورت زنده پخش شد .

شبکه یزد نیز با برنامه‌های خیابان قیام، دستاورد، شاد و برقرار، شکوه پابرجا، ترانه بارون، خونه زندگی، زندگی سلام، قرار جمعه‌ها و پوشش مسابقات بین المللی بدمینتون جام فجر و پخش فیلم سینمایی ویژه دهه فجر و کلیپ های دهه فجر، موشن گرافی، کلام رهبری و زیرنویس به مدت 77 ساعت را پخش کرد.

 همچنین معاونت خبر نیز درخصوص دهه فجر انقلاب اسلامی تعداد 744خبر در قالب گزارش خبری، تولیدی، ارتباط تلفنی ، گفتمان  به مدت 1124 دقیقه در 4 بخش خبری تلویزیون وتعداد 565 به مدت 985 دقیقه در 3بخش خبری رادیو تولید و پخش کرده است همچنین این معاونت 744 خبر در فضای مجازی (سایت خبرگزاری و کانالهای ایتا ، سروش و تلگرام) منتشر کرده است تعداد 6 ارتباط تصویری زنده در خصوص دستاوردها و طرحهای در دست اجرا و به بهره برداری رسیده از استان یزد با شبکه خبر به مدت 120 دقیقه برقرار شده است. 

در روز 22 بهمن هم ارتباط زنده با استودیو شبکه خبر به مدت 10 دقیقه برقرارشد تعداد 47 گزارش خبری و تولیدی و تصویری و 9 بسته راهپیمایی 22 بهمن برای پخش در شبکه‌های سراسری به تهران ارسال شده است.

امتیاز شما