امروز جمعه  ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
در «سرزمین من» رادیو فرهنگ؛
در «سرزمین من» رادیو فرهنگ؛

از دیدنی‌های همدان تا بخش های انتخاباتی شنیدنی می‌شود

مشاهده ۹۵
۱۴۰۲/۱۱/۲۸- ۰۸:۰۱

برنامه «سرزمین من» با موضوع بررسی رویدادهای تاریخی و گشتی در دیدنی‌ها و موزه‌های شهر همدان شنبه ۲۸ بهمن از رادیو فرهنگ پخش می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مجله رادیویی «سرزمین من» رویدادهای تاریخی و اجتماعی را بررسی می‌کند. این‌ برنامه از گروه تاریخ و اندیشه رادیو فرهنگ پخش می‌شود و به وقایع و‌ روزنگار تاریخی می‌پردازد. امروز در بخش «آن‌ سوی تاریخ» محمد سجادی کارشناس و تحلیلگر سیاسی به تبیین تحولات تاریخی کشور می‌پردازد.

محمدرضا مختاری اصفهانی، پژوهشگر تاریخ معاصر در بخش «یادها و یادگارها»؛ مروری بر مهمترین رویدادهای سرزمین من در چنین روزی دارد. گفتگو با دکتر احمدنژاد پژوهشگر تاریخ در خصوص کتیبه گنجنامه همدان از برگ های دیگر این مجله رادیویی است. در بخش کُهَن یادگار؛ موزه هگمتانه به کارشناسی دکتر کارگر؛ پژوهشگر و استاد دانشگاه معرفی می‌شود. گفتگو با مجتبی شجاعی کارشناس سیاسی در خصوص اهمیت شرکت در انتخابات از دیگر بخش های این برنامه است. بسته صوتی برنامه به موضوع مشارکت سیاسی مردم و انتخابات اختصاص دارد و‌ بخشی نیز با عنوان «رد روباه» پخش می‌شود. سوال بخش تعاملی برنامه نیز به این موضوع اختصاص دارد که «اصفهان در کدام یک از دوران صفویه، سلجوقیه، آل بویه یا ایلخانیان پایتخت نبوده است؟»

برنامه «سرزمین من» کاری از گروه تاریخ و اندیشه رادیو فرهنگ به تهیه کنندگی محمدرضا حاج حیدری، کارشناسی محمد علی مومنی و گویندگی سید دانیال معنوی ساعت ۱۳ روی موج اف ام ردیف۱۰۶ مگاهرتز پخش می‌شود.

امتیاز شما