امروز شنبه  ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳

جان نرگس؛ ویژه برنامه اعیاد شعبانیه رادیو سلامت

مشاهده ۱۰۹
۱۴۰۲/۱۱/۲۹- ۱۲:۵۶

شبکه رادیویی سلامت به مناسبت فرا رسیدن نیمه شعبان ویژه برنامه جان نرگس را در فضایی شاد روانه آنتن می‌کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سارا شریفی، تهیه کننده برنامه جان نرگس در این باره توضیح می دهد: هر یک از برنامه سازان ویژه نیمه شعبان برنامه ای تدارک دیدند، ما هم برنامه جان نرگس را روانه آنتن می‌کنیم که یک برنامه ترکیبی شاد خواهد بود. ما در این برنامه موضوع انتظار را مورد بررسی قرار می دهیم و به ابعاد این موضوع در قالب آیتم های متنوعی که در نظر گرفتیم، می‌پردازیم.

وی ادامه می دهد: در بخش آخرین منجی به زندگی امام زمان (عج) می‌پردازیم و در آیتم برای وطنم موضوع سربازان گمنام امام زمان (عج) را بررسی خواهیم کرد. شنوندگان می توانند گزارشی از جمکران و حال و هوای این روزها را در آنجا در قالب آیتم شهر دلها بشنوند. اقداماتی خیرخواهانه مردم در این مسیر و تاثیرات آن در زندگی را در آیتم برای تو بررسی می‌کنیم. همچنین آیتم در باب زیارت اختصاص به بررسی زیارت آل یاسین و دعای فرج دارد.

این تهیه کننده با اشاره به پخش گزارش از بیمارستان بقیه الله در برنامه بیان می‌کند: ما در قالب این گزارش به بچه‌هایی به دنیا می آیند و... می‌پردازیم. همچنین یکی دیگر از بخش های برنامه سخن بی پرده با مولا است. در مجموع در قالب این برنامه تعاملی با مخاطبان سعی می‌کنیم فضایی را شکل بدهیم که هم برنامه برای مخاطبان جنبه کاربردی داشته باشد و هم اینکه شاد باشد.

این برنامه نیمه شعبان ساعت 10 و 30 دقیقه به مدت دو ساعت روی آنتن رادیو سلامت می رود. حامدرضا مهتدی و لیلا رحیمیانی مجری کارشناسان برنامه هستند. شریفی در پایان می افزاید: پرداخت به عقاید و باورهای دینی، احکام و مناسک و شعائر دینی، تعلیم و تربیت، هویت ملی و همگرایی و ... از دیگر موضوعاتی است که در این برنامه به آن می‌پردازیم.

امتیاز شما