امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
"پرونده‌های فلسطین" هیسپان تی‌وی بررسی می‌کند؛
"پرونده‌های فلسطین" هیسپان تی‌وی بررسی می‌کند؛

حمایت محور مقاومت از مردم فلسطین

مشاهده ۱۱۷
۱۴۰۲/۱۱/۳۰- ۱۵:۰۴
تعداد بازدید:117

شبکه هیسپان تی‌وی در برنامه "پرونده‌های فلسطین" نگاهی دارد به حمایت محور مقاومت از مردم فلسطین.

 به گزارش رسانه ملی، برنامه "پرونده‌های فلسطین" این هفته به واکاوی حمایت محور مقاومت از فلسطینیان غزه از زمان جنگ وحشیانه اسرائیل علیه مردم فلسطین می‌پردازد.

محور مقاومت یا جبهه مقاومت، به مجموعه‌ای از کشورها و همچنین گروه‌های نظامی مسلمان و شیعه گفته می‌شود که هدف آنها پایان دادن به تسلط غرب در منطقه خاورمیانه مبارزه با اسرائیل و دفاع از آزادی فلسطین است. عملیات «طوفان الاقصی» سیلی بود که در آن مفهوم وحدت میدان‌های نبرد با اقدام نظامی نخستین متحد حماس، یعنی مقاومت اسلامی حزب‌الله در لبنان، عینیت یافت و مقاومت لبنان در کنار گروه‌های فلسطینی شروع به مبارزه با رژیم اشغالگر در جبهه شمالی کرد. به دنبال این عملیات، تحرکات دیگری از سوی مقاومت اسلامی عراق و یمن شکل گرفت و منافع آمریکا را در منطقه هدف قرار داد.

برنامه «پرونده‌های فلسطین» سه شنبه ساعت13:00از شبکه هیسپان تی وی پخش می‌شود و بازپخش آن همان روز ساعات ،18:30 و روز چهارشنبه ساعات 2:30 بامداد و 16:30 برای مخاطبین اسپانیایی زبان این شبکه معاونت برون مرزی صداوسیما روی آنتن خواهد رفت.

علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به آدرس https://www.hispantv.com/showprogram/causa-palestina/812 این برنامه را در وب‌سایت شبکه هیسپان تی وی مشاهده کنند

امتیاز شما