امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

سنگ تمام صداوسیمای خراسان رضوی در روز انتخابات

مشاهده ۱۹۵
۱۴۰۲/۱۲/۱۰- ۱۴:۱۱

صدا وسیمای خراسان رضوی جهت آگاهی بخشی و ایجاد شور ملی برای برگزاری انتخابات مجالس خبرگان رهبری و شورای اسلامی در روز یازدهم اسفند ماه تاکنون بیش از 2000 دقیقه برنامه سمعی وبصری آماده پخش نموده است.

صدا وسیمای خراسان رضوی جهت آگاهی بخشی و ایجاد شور ملی برای برگزاری انتخابات مجالس خبرگان رهبری و شورای اسلامی در روز یازدهم اسفند ماه تاکنون بیش از 2000 دقیقه برنامه سمعی وبصری آماده پخش نموده است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، شبکه استانی صدای خراسان رضوی ویژه برنامه رادیویی «همه دعوتیم » در ساختار ترکیبی به مدت 20 ساعت به صورت زنده ومستقیم تولید و پخش خواهد شد. این ویژه برنامه با هدف انعکاس رویدادهای انتخابات از شب قبل رای گیری آغاز و روز رای گیری از ساعت 6 صبح شروع می‌شود.

ویژه برنامه «همه دعوتیم» با قصد آگاهی بخشی و اطلاع رسانی مستمر از ستاد انتخابات استان و با اعلام بخشنامه‌ها و ابلاغیه‌ها و ارائه آخرین وضعیت شعب اخذ رای در استان با تلاش همکاران مستقر در ستاد انتخابات آقایان حسین ضیایی و علی سلیمی روی آنتن می رود .

ویژه برنامه «همه دعوتیم » در شب جمعه دهم اسفند ماه به تهیه کنندگی رضا سلیمانی و محبوبه رضایی پور و در روز جمعه یازدهم اسفندماه به تهیه کنندگی آقایان علوی، سلیمانی، میری مقدم و خانم ها تناکی و راستگو درصدد راه اندازی پویشی رادیویی است تا با دعوت از همه حائزین شرایط سنی و رای دهندگان شور و نشاط اجتماعی و سیاسی را تحقق بخشد. 

این برنامه با تلاش بیش از 30 نفر از همکاران تولید و پخش روی آنتن می رود . کارشناسی، گزارش شهرستان‌ها و حوزه‌های انتخابیه، موسیقی‌های حماسی و به وقت اذان و نماز بخش های اذانگاهی از بخش های این برنامه است.

در معاونت سیما نیز ویژه برنامه تلویزیونی «مردم میدان» در ساختار ترکیبی از ساعت 7 صبح آغاز وبا ۱۸ گروه تولیدی  در مشهد مقدس و ارتباطات زنده حال و هوای انتخابات را پوشش خواهد داد. 

گروه اول به تهیه کنندگی علی خیابانی مستقر در ستاد انتخابات استان خراسان رضوی به گزارشگری محمد قاسمی ، گروه دوم به تهیه کنندگی آرمین رهبر که در سطح شهر و شعب اخذ رای با حضور مردم شریف مشهد و گفته‌های آنان موضوع انتخابات تولید خواهد شد که گزارشگر برنامه هم خودشان هستند.

گروه سوم به تهیه کنندگی محمد حسین محمدی مسقر در مسجد حضرت پیغمبر (ص) به گزارشگری خانم سمانه نورایی برای پوشش حضور مردم و گروه چهارم به تهیه کنندگی حجت الاسلام محمد رضا امیری مستقر در مسجد فقیه سبزواری به گزارشگری محسن افکاری روی آنتن می رود.

استودیو پخش ویژه برنامه مردم میدان به تهیه کنندگی عباس غلامپور و اجرای رضا سالار همه ارتباطات رسانه ای با گروه‌های مستقر در مشهد و خبرنگاران آزاد در شهرستان‌ها را پوشش خواهد داد و عباس غلامپور به عنوان تهیه کننده معین معرفی شده است.

در شهرستان‌های نیشابور، سبزوار، تربت حیدریه، کاشمر و قوچان هم گروه‌های اعزامی‌با گزارش های تصویری در برنامه حاضرند و 9 گروه تولیدی بصورت اختصاصی جامعه روحانیون، ورزشکاران و حوزه‌های انتخابیه خراسان رضوی را پوشش می دهند.

در واحد اطلاعات و اخبار علاوه بر 4 بخش خبری رادیو و 4 بخش خبری تلویزیون به هریک 3 بخش اضافه گردیده و مجموعا 14 بخش خبری از صداوسیمای خراسان رضوی را خواهیم دید و شنید و البته 15 گروه تولیدی گزارش در مشهد مقدس و بیش از 40 گروه خبرنگاران آزاد و مستقرین در شهرستان‌های استان برای ارسال اخبار ،تصاویر و منابع شنیداری انجام وظیفه خواهند نمود.

انعکاس و ارسال اخبار و انتشار آن در فضای مجازی و سامانه‌های اطلاع رسانی نیز در دستور کار همکاران خواهد بود.

در رادیو سراسری زیارت ویژه برنامه «صحن جمهوری اسلامی» در ساختار ترکیبی به تهیه کنندگی آقایان اعلمی، رئوف و روحانی از ساعت 6 صبح تا پایان زمان رای گیری زنده و مستقیم پخش خواهد شد. ارتباط با مراکز استان‌ها و انتقال شوق مشارکت گسترده در انتخابات، از مهمترین موضوعات برنامه است.

امتیاز شما