امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

کریمانه کاری از تولید رادیو سراسری زیارت

مشاهده ۸۶
۱۴۰۳/۰۱/۰۸- ۱۳:۵۳

ویژه برنامه رادیویی «کریمانه» کاری از تولید رادیو سراسری زیارت در سال روز میلاد خجسته امام حسن مجتبی (ع) زنده و مستقیم پخش شد .

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی،  این ویژه برنامه در ساختار ترکیبی، نمایشی به مدت 95 دقیقه مساوات و همدلی را به عنوان مصادیق کرامت و بخشندگی در سیره عملی آن امام همام تبیین و برای جوانان و مومنان الگوهای بارزی از چگونگی تقسیم اموال با فقرا را معرفی کرد.

کریمانه برنامه در تلاش بود با موضوعاتی چون کارشناسی، گزارش های ویژه از موسسات خیریه و مجامعی که ایتام و خانواده‌های زندانیان را تحت پوشش دارند فرصت رمضان را به امکانی برای جلب حمایت بیشتر از اقشار کم برخوردار و محروم چون سیستان و بلوچستان  فراهم سازد. حضور شاعران آیینی و مادحین اهل البیت (ع) همچنین اساتید حوزوی در بیان رویدادهای تاریخی ایام گهر بار حضور امام حسن مجتبی (ع) از دیگر بخش های برنامه بود .

تهیه کننده برنامه «ریمانه» خانم مهدیه دولت نیاهستند که آقایان میثم مسرور کار گویندگی  مهدی جعفر زاده کار گزارشگری را بر عهده  داشت . این ویژه برنامه در روز هفتم فروردین ماه ساعت 9 صبح زنده و مستقیم از شبکه سراسری رادیو زیارت تولید و پخش  شد .

امتیاز شما