امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
در «فلسطین الصمود» از شبکه الکوثر؛
در «فلسطین الصمود» از شبکه الکوثر؛

عملیات «طوفان الاقصی» و دعوت به تشدید مقاومت

مشاهده ۱۱۹
۱۴۰۲/۱۲/۱۹- ۱۲:۴۱
تعداد بازدید:119

برنامه «فلسطین الصمود» از شبکه جهانی الکوثر، امشب موضوع «عملیات موسوم به طوفان الاقصی و دعوت به رویارویی و تشدید مقاومت و تظاهرات در تمامی جبهه‌ها» را مورد بررسی و واکاوی قرار می دهد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، «ابوعبیده» سخنگوی گردان‌های «عزالدین القسام» در پیام ویدئویی خود با نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان، خواهان بسیج و حضور گسترده ملت فلسطین در مسجد الاقصی در شهر اشغالی قدس شد.

ابوعبیده افزود: بالاترین اولویت ما برای انجام تبادل اسرا با رژیم صهیونیستی، تعهد کامل به توقف تجاوزگری نظامی علیه نوار غزه و عقب نشینی دشمن از آن و امداد رسانی به مردم فلسطین و بازگشت آوارگان و بازسازی نوار غزه است و از این خواسته‌ها کوتاه نمی‌آییم.

وی گفت: معلوم شد که دشمن در مذاکرات از اهرم فریبکاری و طفره رفتن استفاده می‌کند و دچار سردرگمی است. وی خاطرنشان کرد: صهیونیست‌ها در مقابل امت دو میلیاردی مسلمان ایستاده و به خون افراد بی‌گناه احترام نمی‌گذارند. مسجدالاقصی بخشی از عقیده ما است و مردم فلسطین هرچه که دارند را در راه آن نثار کرده‌اند.

برنامه «فلسطین الصمود» یا «مقاومت فلسطین» محصول گروه سیاسی شبکه الکوثر، با حضور کارشناسان مطلع و آگاه، با اجرای نجوا دباغ و تهیه کنندگی علی خلیلی هر شب ساعت 19:15 به وقت تهران بر روی آنتن شبکه الکوثر است.

امتیاز شما