امروز سه شنبه  ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
همگام با راهپیمایی بزرگ روز قدس؛
همگام با راهپیمایی بزرگ روز قدس؛

ویژه برنامه «فلسطین الصمود» از شبکه الکوثر

مشاهده ۲۱۱
۱۴۰۳/۰۱/۱۶- ۱۵:۲۰
تعداد بازدید:211

به مناسبت روز جهانی قدس و راهپیمایی بزرگ مسلمانان علیه اشغالگری‌های رژیم صهیونیستی، گروه سیاسی شبکه الکوثر ویژه برنامه «فلسطین الصمود» را بر روی آنتن می‌برد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان مسلمان جهان به منظور نمایش اتحاد، همدلی و همراهی همگانی برای مبارزه با رژیم صهیونیستی و پاسداشت آرمان‌های اسلامی راهپیمایی سراسری برگزار می‌کنند.

ویژه برنامه «فلسطین الصمود» یا «مقاومت فلسطین» با تهیه کنندگی و کارگردانی علی شعبانی از شبکه الکوثر برای پوشش این مراسم سیاسی و عبادی و همبستگی مسلمانان پخش می‌شود.

بخش های مختلفی در این برنامه گنجانده شده است که عبارتند از: حضور ناصر ابو شریف به عنوان کارشناس سیاسی در خلال برنامه و تبیین موضوعات و محورهایی همچون: نظرات امام خمینی (ره) در خصوص تعیین آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس و دفاع از حقوق حق حقه مردم فلسطین، سکوت دولت های عربی و غربی در قبال جنایات صهیونیست ها و وظایف مسلمانان در قبال فلسطینی‌ها، بررسی نقشه‌های شوم آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه، تحولات اخیر و .....

همچنین ارتباط زنده با خبرنگاران مستقر درغزه، سوریه، لبنان؛ پوشش گسترده مسیرهای راهپیمایی در شهرهای مختلف کشورمان؛ ارتباط اسکایپی با کارشناسانی سیاسی در کشوهای اسلامی و سایر نقاط جهان نظیر روسیه، لندن، سوریه و لبنان و نیز پخش وله و کلیپ و نماهنگ های مناسبتی در این ویژه برنامه پیش بینی شده است.

ویژه برنامه ترکیبی و مناسبتی «فلسطین الصمود»، جمعه 17 فروردین ساعت 10:00 صبح به وقت تهران و به مدت 120 دقیقه با اجرای زینب جابر بر روی آنتن شبکه الکوثر است.

امتیاز شما