امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

نگاه ویژه شبکه دنا به اردو‌های راهیان نور

مشاهده ۸۱
۱۴۰۲/۱۲/۲۱- ۰۹:۲۴

مدیر کل صداوسیمای کهگیلویه و بویراحمد گفت: شبکه دنا به طور ویژه در قالب‌های مختلف صدا و تصویر برای کاروان‌های راهیان نور تولید محتوا می‌کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، امیر رئوف با اشاره به اینکه دشمنان از طریق امپراطوری رسانه ای و جنگ شناختی و ترکیبی درصدند دیدگاه مردم ما را نسبت به ارزش‌ها به ویژه فرهنگ ایثار و شهادت تغییر دهند افزود: اردو‌های راهیان نور یکی از بهترین راهکار‌های ممکن برای خنثی کردن نقشه‌های دشمنان در این زمینه است.
وی از دفاع مقدس به عنوان یک مقطع پر افتخار درکشور یاد کرد و گفت: شبکه دنا ویژه برنامه‌های فاخری را برای کنگره ملی شهدا و سرداران استان در حوزه‌های مختلف صدا، خبر و سیما تدارک دیده است.

مدیرکل شبکه استانی دنا با اشاره به نقش بی بدیل رزمندگان استان کهگیلویه و بویراحمد در دوران دفاع مقدس گفت: شایسته است با ساخت سریال و فیلم دلاوری‌های رزمندگان این استان بیشتر به تصویر کشیده شود.
مدیرحفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد هم گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۸ هزار و ۱۰۰ نفر ازمردم استان به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.
خواست خدایی افزود: پیش بینی شده است که تا پایان سال هزار و ۹۰۰ نفر دیگر به این مناطق اعزام شوند.

فرمانده تیپ ۴۸فتح استان نیز گفت: اردو‌های راهیان نور بعد از سفر مکه و پیاده روی اربعین حسینی یک رویداد عظیم فرهنگی است که در طول سال با استقبال خوبی برخوردار است.

سردار حمکتیان با بیان اینکه اردو‌های راهیان نور می‌تواند با تهاجم فرهنگی مقابله کند افزود: جوانان این مرز و بوم از بالاترین دارایی خود که جانشان بود گذشتند تا دین پابرجا بماند. وی گفت: در کشور شش هزار زن شهیده و بیش از ۳۶ هزار شهید دانش آموز داریم که باید آنها را به مردم معرفی کنیم.

امتیاز شما