امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

معاونت خبر کرمان جشن ازدواج ۶۰ زوج پاسدار کرمانی را رسانه ای کرد

مشاهده ۱۱۳
۱۴۰۲/۱۲/۲۲- ۰۷:۰۶

جشن ازدواج ۶۰ زوج کرمانی باهدف ترویج فرهنگ ازدواج آسان سوژه خبری بخش خبر شبکه کرمان شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، جشن ازدواج ۶۰ زوج کرمانی باهدف ترویج فرهنگ ازدواج آسان سوژه خبری بخش خبر شبکه کرمان شد. در این گزارش خبری ۶۰ زوج در مراسمی، آغاز زندگی مشترک خود را به دور از هرگونه تشریفات آغاز کردند.

آیین ازدواج آسان ۶۰ زوج پاسدار از سراسر استان با حضور سرهنگ پاسدار حمیدرضا حسین‌خانی معاون اجرایی سپاه ثارالله و حجت الاسلام علی عربپور نماینده ولی‌فقیه در سپاه استان کرمان و مدیرکل صدا و سیمای کرمان برگزار شد.

ازدواج آسان ۶۰ زوج پاسدار سراسر استان کرمان در محل تالار میثاق کرمان برگزار شد. در این مراسم سرهنگ پاسدار حمیدرضا حسین‌خانی معاون اجرایی سپاه ثارالله گفت: در بحث ازدواج آسان پاسداران، بسیجیان و نیروهای انقلابی ما باید الگو باشند؛ که تاکید دین اسلام است.وی افزود: خداوند که انسان را آفریده است و یک دستورالعمل برای زندگیش قرار داده است ما باید بر اساس این دستورالعمل عمل کنیم؛ اگر ما در چهارچوب اسلام درست عمل کنیم درهمه ی عرصه‌های مختلف هیچ مشکلی نخواهیم داشت.

سرهنگ پاسدار حسینخانی با اشاره به اینکه اسلام در همه مسائل انسانی برنامه دارد؛عنوان کرد: اسلام به تشکیل خانواده تاکید دارد چون اگر خانواده و چهارچوب خانواده نباشد نظام زندگی انسان قاعدتاً از هم می‌پاشد و هرج و مرج به وجود می‌آید آنچه که باعث می‌شود اجتماع، جامعه سالم و خوب داشته باشیم خانواده است؛ خانواده بنیاد جامعه است.

وی افزود: یکی دیگر از کارهایی که در اسلام گفته شده است احترام و تکریم به یکدیگر است؛ این است که زوجین هوای همدیگر را داشته باشند و به یکدیگر احترام بگذارند.

 

امتیاز شما