امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

عیدانه صداوسیمای سمنان به مخاطبان در نوروز 1403

مشاهده ۵۶
۱۴۰۲/۱۲/۲۴- ۱۰:۳۱

صداوسیمای مرکز سمنان به مخاطبان خود در نوروز 1403 ویژه برنامه‌های متنوعی را عیدانه می دهد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی،  معاونت های صدا، سیما، مجازی و خبر این مرکز ویژه برنامه‌های شاد و متنوعی را برای نوروز 1403 در نظر گرفته اند.

" هفت سین " ویژه برنامه تحویل سال نوی صدای استان سمنان خواهد بود که با ساختار ترکیبی نمایشی از ساعت 5 الی 8 بامداد بصورت زنده پخش خواهد شد.

ویژه برنامه نوروزی صدای این مرکز با نام " بوی بهار عطر یاس " از 26 اسفند ماه آغاز و تا 13 فروردین ادامه خواهد داشت که با هدف افزایش نشاط و اطلاع رسانی و آگاهی بخشی هر روز از ساعت 10:30 الی 11:30با ساختار ترکیبی نمایشی پخش خواهد شد.

13 قسمت برنامه " آیین و آیینه " با موضوع مشاعره نوروزی،13 قسمت برنامه "نوروز در قومس"، 10 قسمت مستند " ایران را بگردیم"، 14 قسمت برنامه طنز" لبخند ایرانی"، 14 قسمت مسابقه ایران شناسی با عنوان " ایران گرد"، 10 قسمت " قصه شب"، 12 قسمت برنامه " گلگشت" با موضوع نوروز در ادبیات فارسی و برنامه شبانگاهی " شبهای نقره ای" با معرفی فرهنگ و آداب و رسوم مردم استان هر شب از رادیو سمنان پخش خواهد شد.

سیمای استان سمنان هم در صبح روز سال تحویل با ویژه  برنامه زنده  " عیدانه "  از ساعت 5:30 به مدت 4 ساعت اوقات خوشی را برای مخاطبان هم استانی فراهم خواهد کرد.

مستند های " میهن مهین" به تعداد 15 قسمت با موضوع معرفی هنرمندان کشور، " در قلب کومش" به تعداد 14 قسمت با موضوع معرفی جاذبه‌های تاریخی و گردشگری استان و 13 قسمت مستند با موضوع طبیعت و حیات وحش دیگر برنامه‌های نوروزی سیمای استان سمنان خواهند بود.

تولید موشن گرافیک های شعر نوروزی با گویش و زبان نقاط مختلف استان، پادکست گرافیک از جاذبه‌های دیدنی استان با هدف معرفی ظرفیت های گردشگری استان، کلیپ های تصویری با موضوع آغاز سال نو  و  شعار سال، انتشار تولیدات ویژه نوروزی معاونت های صدا ، سیما و خبر مرکز، عکس نوشت، پوستر و استوری از مناسبت های سال نو، ایجاد صفحه ویژه نوروز و رمضان بر روی وب سایت مرکز و تولید کلیپ های نوروزی از جاذبه‌های طبیعی و گردشگری استان، پویش " خاطرات رمضان، روزه اولی‌ها و سفره‌های ساده افطاری و هفت سین"، تولید پوستر، عکس نوشت، اینفوگرافیک و استوری از اوقات شرعی روزانه شهرستان‌های استان و مناسبت های ماه مبارک رمضان، پویش قرآنی " زندگی با آیه‌ها " با همکاری تبلیغات اسلامی استان و ... از تولیدات معاونت فضای مجازی صدا و سیمای مرکز سمنان است که در نوروز و ماه مبارک امسال تقدیم مخاطبان روزه دار خواهد شد.

همچنین برقراری چندین ارتباط زنده با شبکه خبر و تهیه گزارش های تولیدی از اماکن تاریخی و گردشگری استان، ارتباط زنده با پلیس راه استان و اطلاع از آخرین اخبار ترافیکی و جوی جاده‌های استان  نیز  بخش هایی از برنامه‌های معاونت خبر مرکز سمنان هستند که در ایام نوروز امسال پخش خواهند شد.

 

 

امتیاز شما