امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

فصل سوم «چل پله زیر زمین» روی آنتن شبکه نهال می‌رود

مشاهده ۱۵۹
۱۴۰۲/۱۲/۲۶- ۱۴:۱۳

سری جدید پویانمایی «چل پله زیر زمین» از فردا ۲۶ اسفند پخش خود را از شبکه نهال آغاز می‌کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، فصل سوم سریال انیمیشن «چل پله زیر زمین»، محصول مرکز انیمیشن سوره، به نویسندگی نسیم خراشادی‌زاده و کارگردانی و تهیه‌کنندگی علیرضا طاهری، از شنبه ۲۶ اسفند هرشب ساعت ۱۸ روی آنتن شبکه نهال می‌رود.

فصل جدید این اثر که به مشکلات زیست محیطی توجه دارد و مخاطبان را با جاذبه‌های گردشگری و تاریخی آشنا ‌می‌کند، در ژانر کمدی فانتزی-آموزشی و در ۱۳ قسمت ۱۲ دقیقه‌ای آماده نمایش شده است.

همچنین در آستانه پخش، پوستر و تیزر این مجموعه پویانمایی که به ترتیب طراحی و ساخت آن برعهده علیرضا طاهری و علی نوروزیان بوده است، منتشر شد. 

در فصل سوم، کاراکتری به نام «کلک» که شخصیتی بدجنس‌ است، سعی دارد به کمک «فضولچه» در کارهای «دکتر تور» و گروه قهرمانی خرابکاری کند. همچنین در این سری یک دختر خردسال به نام «روشا» که خواهرزاده «دکتر تور» است به گروه قهرمانی اضافه شده که بسیار باهوش و بازیگوش است.

دیگر عوامل «چل پله زیر زمین» عبارتند از؛ مدیر تولید: سالار ترازی، انیماتورها: سالار ترازی، میترا رحمانی، ژینا نظری، مریم عبداللهی، فاطمه پیروی، سیدحسین موسوی، ناصر خزلی، بهار رفیعی و سپیده ملایی، طراحی شخصیت و فضا: علیرضا طاهری، رنگ آمیزی اجرای فضا: ملیحه رحمانی، زهرا کبابیان و بنفشه کشاورز، تدوین: سالار ترازی، استوری برد: سپیده نوری، استوری ریل: محدثه شاه محمدی، سرپرست گویندگان: اشکان صادقی، صداپیشگان: اشکان صادقی، دیانوش آصف وزیری، علی باقرلی، حمید صلاحی، آریا اقبالی، محمدحسین محمدپور و گلچهره زند، آهنگساز و تنظیم‌کننده: وحید عباسی، صداگذار و طراحی صدا: محمدعلی درگاهی و ضبط موسیقی: استودیو آنگرو.

     

امتیاز شما