امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

تولید ۳ برنامه و یک انیمیشن مخصوص خردسالان از کانال پویا

مشاهده ۲۸۳۲
۱۴۰۲/۱۲/۲۸- ۱۱:۴۸

برنامه «آفتاب مهتاب»، «پاشو پاشو قهرمان»، «شب رویایی» و انیمیشن «موتورها» روی آنتن شبکه کودک می رود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، همزمان با ایام نوروز ۳ برنامه و یک انیمیشن تولیدی مخصوص خردسالان روی آنتن  شبکه پویا می‌رود.

«آفتاب مهتاب» برنامه ای با محوریت مسابقه و بازی، در فضایی شاد و ‌جذاب که خردسالان با گروه‌های چند نفره با یکدیگر به رقابت می‌پردازند، در رقابتی که هدف اصلی آن، شادی، حرکت، پویایی، تلاش ،  ‌مشارکت و در نهایت رسیدن به یک خیر جمعی است.
در این برنامه بچه‌ها هرروز به سرزمین آفتاب مهتاب سفر می‌کنند، در آن جا با هم در قالب گروه‌های سه  نفره رقابت می‌کنند و در نهایت با کمک و ‌‌همکاری هم نتیجه تلاش های جمعی خود را جشن می‌گیرند و سوار بر سفینه آفتاب مهتاب می‌شوند. در این برنامه افزودن افکت های تصویری و صوتی سبب جذاب تر شدن بیشتر کار شده است.
کوهیار و مهیار که با  هنرمندی  امیر حسین انصافی و مهیار مجیب اجرا می‌شود، در هر برنامه قصه و ماجرایی برای بچه‌ها دارند، گفتنی است که برنامه یک آیتم تعاملی دارد، که مخاطبان می توانند فیلم های خود را برای شرکت در برنامه به نشانی برنامه aftab_mahtab_tv@ در بله و کانال شاد ارسال کنند.
برنامه «آفتاب مهتاب» به تهیه‌کنندگی احسان نیلی و کارگردانی زهرا حق جویی هر روز ساعت ۱۱ و تکرار ساعت ۱۰ از شبکه پویا پخش می‌شود.

«موتورها» ، انیمیشنی است به تهیه کنندگی محمد جعفریان که در دنیایی خیالی، تقابل میان شخصیت هایی به ظاهر مکانیکی ولی با بافتی انسانی را روایت می‌کند. تمام داستان، در محیطی سازگار با شخصیت ها و با مضمون دوستی و احترام به خانواده نوشته شده است. این مجموعه برای خردسالان ۵ تا ۷ سال نوشته  و سادگی و لطافت داستان‌ها با تفکرات، روحیات خردسالان در این سن رعایت شده است.
با تلفیق سنت و مدرنیته، به خردسالان نشان می دهد چگونه می توان با حس تغییر کنار آمد و رشد کرد . این انیمیشن در محیط سازگار با شخصیت ها، مطابق با همین محیط در نظر گرفته شده است.
این برنامه هر روز ساعت ۹:۱۵ و ۱۰:۳۰ از شبکه پویا پخش می‌شود .

فصل چهارم برنامه «پاشو پاشو قهرمان» با موضوع مهارت آموزی و ایجاد تصویری از ایران آینده است.
اشنایی با پیشرفت های ایران در زمینه‌های مختلف علمی‌با زبان ساده، ایجاد انگیزه برای خردسالان در ایفای نقش برای آینده ایران از اهداف برنامه است.
بخش های مختلف نمایشی برنامه در فضای علمی و دیجیتال اتفاق می افتد. داستان‌ها در مکانی به نام مرکز رشد رخ می دهد و خانم ستاره مسئول مرکز رشد است. او به همراه نانا و پوپو و آقای جالب و آقای شاد مرکز رشد را اداره می‌کند. آنها از سوی آقاجون (یک بزرگ تر حامی) ماموریت پاسخگویی به سوالات علمی‌بچه‌ها را دارند.  چیستا ، یک هوش مصنوعی با مزه با سفینه‌های امید  و قلقلک در ارتباط است. بچه‌هایی که مهمان برنامه می‌شود به سفینه امید سوار می‌شوند و جواب های خود را در بخش های مختلف برنامه دریافت می‌کنند.
بخش های دیگر برنامه شامل من می تونم (بازی‌های مهارتی)، من می دونم (علمی)، جویا (آشنایی با مکان‌های جالب و آموزنده) است .
این برنامه به تهیه کنندگی محمد حسین الفت پور، هر روز ساعت ۱۱ و تکرار ۸:۳۰  روی انتن شبکه پویا است.

برنامه «شب رویایی» از ابتدای ماه مبارک رمضان هر شب از ساعت ۲۳ الی ۲۴ روی آنتن شبکه کودک می‌رود.
این برنامه، شامل قصه و لالایی‌هایی مخصوص خردسالان است که با صدای بهترین دوبلورهای ایران تولید شده و به روی آنتن شبکه کودک می‌رود.
همچنین برای دسترسی بهتر مخاطبان این برنامه در اپلیکیشن ایران صدا قابل دنبال کردن است.

امتیاز شما