امروز سه شنبه  ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

تقدیر از تلاش های صداوسیمای فارس در حوزه اقوام و عشایر

مشاهده ۷۵
۱۴۰۳/۰۱/۲۱- ۰۸:۱۸

مدیران عشایر فارس با دکتر پهلوانیان مدیرکل صدا وسیمای استان فارس دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در این نشست که دکتر کریمی مدیرکل امورعشایر فارس، سرهنگ شکوهی فرمانده سپاه عشایر فارس، مهندس رضازاده چگینی مدیر آموزش و پرورش عشایر، و نمایندگانی از اقوام مختلف استان حضور داشتند از زحمات و تلاش های یک سال ونیم، صدا و سیمای فارس در حوزه اقوام و عشایر تقدیر شد.

دکتر پهلوانیان در این دیدار پررنگتر شدن جایگاه اقوام و عشایر، در رسانه استانی را ، در هم افزایی و تعامل دو سویه نهادهای عشایری و صدا و سیمای فارس عنوان کرد و افزود: حضور عشایر و اقوام مختلف با گویش‌ها و زبان‌های مختلف، پوشش متنوع ، آداب و رسوم و سنن و.. به قدری در استان فارس متنوع و رنگارنگ است که این استان را به رنگین کمان اقوام تبدیل کرده.

وی یادآور شد پیگیری و تلاش می‌شود باهمکاری نهادهای مختلف جشنواره رسانه ای اقوام و عشایر کشور، به مرکزیت فارس، تا پایان سال برگزار شود.

عبدالحمید کریمی مدیرکل امور عشایر استان فارس هم در این دیدار ضمن قدردانی از تلاش ها و زحمات مدیرکل صداوسیمای فارس، و معاونت های این مرکز در طول سال گذشته به جهت پوشش رویدادهای اقوام و عشایر استان و برنامه سازی در این حوزه ابراز امیدواری کرد همکاری‌ها و تعامل بین صداوسیمای فارس و نهادهای عشایری استان در سال جهش تولید با مشارکت مردم بیش از پیش ارتقا یابد.

در پایان این نشست به پاس قدردانی از پررنگتر شدن جایگاه اقوام و عشایر فارس در این دوره از مدیریت، در صدا و سیمای فارس، لوح تقدیر دکتر نادری رئیس سازمان امور عشایر ایران، به دکتر پهلوانیان مدیرکل صداوسیمای فارس اهدا شد. 

همچنین مدیرکل امور عشایر فارس از ‌عوامل برنامه رادیویی ایل من به تهیه کنندگی محمدکاظم یاسری، گوینده محمود کریمی خو، گزارشگر بهنام کیانی، نویسندگان راضیه جوینده و سمن رخ صهبانیا تقدیر کرد.

امتیاز شما