امروز دوشنبه  ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

نکاتی حقوقی نحوه ضمانت و حُسن انجام کار

مشاهده ۸۶
۱۴۰۳/۰۱/۲۶- ۰۸:۰۳

برنامه "روی خط باشید" یکشنبه ۲۶ فروردین ماه به موضوع مطالبات کارگری و نحوه ضمانت کار و حُسن انجام کار از طرف کارفرما یا پیمانکار اختصاص دارد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، اصولا کارفرمایی که اقدام به استخدام کارگر می‌کند، اسناد مالی حُسن یا ضمانت انجام کار را دریافت می نماید تا به واسطه آن از انجام کار توسط کارگر و اجرای تعهدات قراردادی از جانب وی مطمئن شود.
عبارت حُسن انجام کار، عبارت مبهمی‌بوده و در صورتی که در متن قرارداد کار، جزییات مربوط به آن مشخص نشده باشد و مورد توافق طرفین واقع نشود، می تواند در بسیاری از موارد منجر به بروز اختلافات میان کارگر و کارفرما شود.
برنامه "روی خط باشید" که باهدف افزایش اطلاعات حقوقی و اقتصادی شنوندگان روی آنتن می رود، ۲۶ فروردین ماه به موضوع مطالبات کارگری و نحوه ضمانت کار و حُسن انجام کار از طرف کارفرما یا پیمانکار اختصاص دارد و کارشناس حقوقی برنامه به سوالات شنوندگان در این رابطه پاسخ خواهد داد.
"روی خط باشید" شنبه الی چهارشنبه ساعت ۱۱:۰۰ روی موج اف‌ام ردیف ۹۸ مگاهرتز تقدیم علاقه‌مندان این حوزه می‌شود.
شبکه رادیویی اقتصاد از طریق گیرنده‌های دیجیتالی، رادیونما، اپلیکیشن ایران صدا و آدرس اینترنتی radioeqtesad.ir نیز قابل دریافت است.
همچنین علاقه‌مندان می‌توانند از طریق شماره تماس ۲۲۶۵۲۵۲۵ و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۳۶۳۷ با این برنامه و دیگر برنامه‌های رادیو اقتصاد در ارتباط باشند.

امتیاز شما