امروز دوشنبه  ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

سالروز گرامیداشت ارتش جمهوری اسلامی ایران در «جهان سیاست»

مشاهده ۱۰۵
۱۴۰۳/۰۱/۲۹- ۱۲:۱۵

برنامه «جهان سیاست» چهارشنبه 29 فروردین، همزمان با روز بزرگداشت ارتش جمهوری اسلامی ایران به بررسی برگزاری رژه ارتش در این روز و سخنرانی حجت الاسلام رییسی می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، فاطمه ربانی تهیه کننده «جهان سیاست» گفت: رییس جمهور تصریح کرد که کوچک ترین تعرضی  از سوی رژیم صهیونیستی به خاک ایران به برخوردی سهمگین و شدید با آنها منجر خواهد شد.

 وی ادامه داد: سید ابراهیم رئیسی صبح امروز در مراسم رژه ارتش جمهوری اسلامی ایران با تبریک روز ارتش، اظهار کرد: ارتش در کنار ملت قرار گرفته و برای دفاع از وطن و تمامیت ارضی و ارزش های انقلاب اسلامی اقدام می‌کند. ارتش ما خود را از سایر ارتش های دنیا ممتاز کرده با ویژگی عقیده و ایمان به خدا و اتکال به قدرت الهی.

 رییس جمهور کشورمان افزود:  ارتش ما ارتش با مهارت و آموزش دیده است. اطلاعات نظامی اش به روز است و این مهارت ارتش ما را ممتاز کرده است. ارتش مجهز به نوآوری‌ها و فناوری‌های به روز است. تجهیزاتی که تا قبل انقلاب اسلامی‌به دست کشورهای دیگر باید نگهداری می‌شد، امروز به دست توانای نیروهای مسلح و ارتش ما به روز می‌شود. استقلال فنی، صنعتی، نظامی و بومی در کشور به برکت تلاش جوانان ما در ارتش، سپاه و نیروهای مسلح پیدا شده است.

 ربانی تصریح کرد: در همین خصوص در برنامه «جهان سیاست» میزبان سرتیپ دوم دکتر داوود گلکاریان مشاور فرماندهی  نیروزی زمینی ارتش جمهوری خواهیم شد و دراین باره گفت و گو خواهیم کرد.

 گفتنی است «جهان سیاست» به تهیه کنندگی فاطمه ربانی و اجرای ناصر صالحی از شنبه تا چهارشنبه ساعت15:30 از رادیو ایران پخش می‌شود.

امتیاز شما