امروز چهارشنبه  ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳

صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد همراه با مخاطبان در روز ارتش

مشاهده ۱۱۹
۱۴۰۳/۰۱/۳۰- ۱۰:۵۷

صداوسیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد در روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی با تهیه و پخش برنامه‌های مرتبط با مخاطبان خود همراه شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سیمای شبکه استانی دنا در برنامه‌های صبحگاهی و خانواده با ارتباط تلفنی با امیران و فرماندهان و همچنین خانواده‌های ارتشیان این روز را گرامی داشت.
همچنین سیمای شبکه استانی دنا با پخش مستند و برنامه‌های تامینی با موضوع نیروی هوایی ارتش در این روز همراه مخاطبان این شبکه تلویزیونی بود.
همچنین فیلم سینمایی «منصور» که بخشی از زندگی شهید سرلشگر منصور ستاری، فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران را در سال‌های پایانی جنگ تحمیلی روایت می‌کند، تقدیم مخاطبان شد.
برنامه رادیویی «صبح دنا» در این روز بصورت ویژه در جهت تبیین مجاهدت های ارتش جمهوری اسلامی ایران، با تهیه کنندگی رحمان دانش آموز و گویندگی فردین جهانتاب روی آنتن رفت.
در این برنامه ارتباط زنده تلفنی با امیر رضایی، فرمانده ارشد آجا در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد و سرهنگ اکبری پاکرو، رئیس اداره فضای مجازی ارتش جمهوری اسلامی ایران برقرار شد.
آرم و آنونس، ترانه و موسیقی‌های حماسی، ارتباط تلفنی با محل رژه دیگر استان‌ها، گزارش، بسته‌های صوتی متناسب با این روز، کلام رهبری و... از آیتم های متنوع این برنامه بود.

امتیاز شما