امروز جمعه  ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳

رسانه ملی و تحقق شعار سال حول محور بسیجیان موفق و کارآفرین

مشاهده ۷۹
۱۴۰۳/۰۲/۰۱- ۰۷:۲۸

ممشلی مسئول بسیج دانش آموزی استان گلستان با حضور در رسانه استانی با شکری نیا مدیر کل صدا و سیمای گلستان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مدیر کل صداوسیما در این دیدار ضمن ابراز خرسندی و با اشاره به شعار سال و عملیات غرور آفرین نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بر علیه جنایات اخیر رژیم غاصب گفت: عرصه همان عرصه است اما دشمن امروز جنگ‌های سخت ترکیبی و نرم را مورد توجه قرار داده است که تبیین فلسفه حضور دانش‌آموزان و بخصوص دانش آموزان بسیجی در دوران دفاع مقدس می‌توانند نقش مهمی در دشمن‌شناسی داشته باشد.

شکری نیا در ادامه بیان داشت: با توجه به شعار سال جهش تولید با مشارکت مردم نیز باید قوت و قدرت ایران اسلامی در همه ابعاد و عرصه‌ها به نسل جوان شناسانده شود و ایران قوی در گرو داشتن دانش آموزان و نسل جوان بیدار و موفق است و رسانه ملی در این زمینه آماده هر گونه همکاری با این نهاد دانش آموزی است.

وی در پایان تعلیم و تربیت دانش آموزان را از مهمترین مسائل اساسی کشور دانست وگفت: دانش آموزان درّهای گرانبهایی هستند که در دست مسئولان وجود دارند که باید برای توسعه کشور از ظرفیت بی بدیل آنان استفاده شود و از آمادگی رسانه استانی برای برنامه سازی در مناسبت های بسیج با حضور بسیجیان موفق و کارآفرین خبر داد.

در ادامه این نشست مسئول بسیج دانش آموزی استان گلستان با تشکر فراوان از اهتمام ویژه صداوسیمای استان به فرهنگ ایثار و شهادت و نشر ارزشهای دفاع مقدس از تلاش های بی وقفه مدیر کل صدا و سیما در حوزه جهاد تبیین قدردانی کرد و گفت: انعکاس برنامه‌های فرهنگی بویژه تولیدات مرتبط با مدافعان مرزهای عزت و شرف از هر قشر و صنف به خصوص در ایام هفته بسیج تأثیر بسزائی در تقویت بنیان‌های اعتقادی و اتحاد جامعه و افزایش روحیه و انگیزه بسیجیان دارد و باحمدالله صدا و سیمای گلستان رسالت خود را به نحو احسن به انجام رسانده است.

ممشلی با اشاره به اینکه وظیفه اصلی سازمان بسیج دانش آموزی تربیت نسل انقلابی و بصیر در مدارس است گفت: بسیج دانش آموزی رسالت سنگینی را برعهده دارد که مهمترین آن ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل های آینده است این مهم با همراهی رسانه ملی امکان پذیر است.

وی در پایان خواستار تقویت فضای آموزشی رسانه ای در مدارس شد و گفت: مهارت افزایی  و ارتقای سواد رسانه ای دانش آموزان در استفاده از فضای مجازی امروز لازم و ضروری است و نقش رسانه‌ ملی درتشویق مردم برای مشارکت غیرقابل‌چشم‌پوشی است. 

تصاویر

امتیاز شما