امروز جمعه  ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳

گشت و گذاری در «استان خوزستان» همراه «سرزمین من» رادیو فرهنگ

مشاهده ۵۹
۱۴۰۳/۰۲/۰۱- ۰۸:۳۲

برنامه «سرزمین من» با موضوع بررسی رویدادهای تاریخی و گشتی در دیدنی‌ها و موزه‌های «اهواز»شنبه یکم ازدیبهشت از رادیو فرهنگ پخش می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مجله رادیویی «سرزمین من» رویدادهای تاریخی و اجتماعی را بررسی می‌کند. این‌برنامه از گروه تاریخ و اندیشه رادیو فرهنگ پخش می‌شود و به وقایع و‌روزنگار تاریخی می‌پردازد. محمدرضا مختاری اصفهانی» پژوهشگر تاریخ معاصردر بخش «یادها و یادگارها» ؛مروری بر مهمترین رویدادهای سرزمین من در چنین روزی دارد. در بخش ایران من نیز، این هفته سفری رادیویی به استان خوزستان داریم و امروز شنبه درباره شهر اهواز و‌ دیدنی‌های آن صحبت می‌شود.همچنین در گفتگو با دکتر مجدی؛ پژوهشگر تاریخ هنر و استاد دانشگاه در بخش آوان؛ تاریخچه کاروانسراها بیان و مهمتربن آنها معرفی می‌شوند. گفتگو با دکتر حسین محمودی اصل؛ درباره شعار سال از بخش های تدارک دیده شده است ، محمد ساجدی تحلیلگر سیاسی نیز در این برنامه در خصوص تحولات تاریخی توضیح می دهد. ‌با توجه به نزدیکی برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی‌بخشی با عنوان انتخاب پخش می‌شود همچنین در روز گرامیداشت شیخ اجل سعدی شیرازی بخشی درباره روز بزرگداشت سعدی تدارک دیده شده است.
«سرزمین من» کاری از گروه تاریخ و اندیشه رادیو فرهنگ به تهیه کنندگی فاطمه محمدیان فر، کارشناسی محمد علی مومنی و گویندگی راضیه گردکاهد است که ساعت ۱۳ روی موج اف ام ردیف۱۰۶ مگاهرتز پخش می‌شود.

امتیاز شما