امروز جمعه  ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳

رشد چشمگیر مخاطبان رادیو قم

مشاهده ۶۵
۱۴۰۳/۰۲/۰۳- ۱۵:۲۹

مدیرکل صداوسیمای استان قم گفت: رادیو قم با بیش از 20 درصد مخاطبان استانی رشد چشمگیری در جذب مخاطب داشته است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، حجت الاسلام لطفی نیاسر، در نشست صمیمانه با برنامه سازان و همکاران رادیو قم به مناسبت 4 اردیبهشت «روز رادیو»، رادیو را رسانه گرم و  اثرگذار دانست و گفت: حضور مسئولین در رادیو قم و صحبت مستقیم با مردم و پیگیری مشکلات مردمی در برنامه‌های مختلف باعث افزایش جذب و اعتماد مخاطبان به رادیو قم شده است.

مدیر کل صدا و سیمای قم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ویژگی پویایی رادیو که به علت انتقال سریع اطلاعات و در دسترس بودن این رسانه شنیداری است، گفت: رادیو رسانه ای خیال برانگیز است و گرما و صمیمیت که در رادیو وجود دارد باعث شده این رسانه هنوز هم رادیو جایگاه ویژه ای در میان جامعه داشته باشد.

حجت الاسلام مبینی معاون صدای مرکز قم هم در این جلسه با اشاره به برنامه‌ها و موضوعات متنوعی که در رادیو قم تولید و پخش می‌شود، بر به روز بودن و به روز شدن امکانات و تجهیزات موجود در رادیو قم تاکید کرد.

در این نشست برنامه سازان و همکاران رادیو قم ضمن گفتگوی رو در رو با مدیرکل، دغدغه‌ها و مشکلات خود را مطرح کردند تا با مساعدت ایشان و مجموعه مدیران سازمان و پیگیری معاونت صدا، مشکلات مطرح شده برطرف شود.

در پایان از فعالان عرصه رادیو قم با اهدای لوح سپاس قدردانی شد.

امتیاز شما