امروز جمعه  ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳

«تنها صداست که می ماند» را از امواج رادیو ایران بشنوید

مشاهده ۸۵
۱۴۰۳/۰۲/۰۴- ۰۷:۲۴

چهارم اردیبهشت روز رادیوست، به همین مناسبت رادیو ایران ویژه برنامه «تنها صداست که می ماند» را تقدیم می کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، نخستین فرستنده رادیو در ایران، ساعت نوزده ۴ اردیبهشت ۱۳۱۹ گشایش یافت و از فردای آن روز برنامه‌هایش آغاز شد و تنها در تهران قابل دریافت بود.

 صدا، مقدس است؛ آن گونه که پیامبران در لحظه بعثت، به وسیله آن مخاطب شمرده شده اند.

صدا، مقدس است و آنچه جریان دهنده اش باشد، مقدس تر! رادیو یک جبهه فرهنگی است.

 رادیو ایران، به مناسبت سالروز تولد رادیو ویژه برنامه «تنها صداست که می ماند» را تقدیم می‌کند و چه روزی مغتنم تر از روز رادیو برای تقدیر از پیشکسوتان تاریخ پر شکوه این رسانه پر مخاطب و پر مهر.

 وحید بیات تهیه کننده ویژه برنامه «تنها صداست که می ماند» در خصوص بخش های مختلف برنامه به مرور برنامه‌های خاطره انگیز و یادآوری نام آوران این جعبه جادویی مثل منوچهر نوذری، حمید منوچهری، سرور پاک نشان، ذبیح الله زرندی و... اشاره کرد.

 وی از انعکاس افتتاحیه سومین جشنواره رادیویی پژواک و میزبانی از پیشکسوتانی چون داوود حیدری، علیرضا جاوید نیا، عذر وکیلی مریم واعظ پور و مسعود اسکویی خبر داد.

 بیات گفت: نقش رادیو در پیدایش خوانندگان نام آور و بی بدیل بسیار تاثیر گذار بوده است از همین رو دکتر علیرضا امینی از نقش اثر گذار رادیو در معرفی شخصیت های بلند نامی چون زنده یاد عبدالعلی وزیری، تاج اصفهانی، غلامحسین بنان و داریوش رفیعی و.....  خواهد گفت و با همراهی شبکه گسترده ایرانیاران (گزارشگران افتخاری رادیو ایران) گزارش هایی از نقاط مختلف ایران تقدیم می‌شود.

 بیات ادامه داد: شنوندگان برنامه‌های رادیویی بزرگترین سرمایه‌های  رادیو هستند به پاس همراهی و همدلی مخاطبان رادیو ایران به قید قرعه در روز رادیو جوایزی به شنوندگان اهدا می‌شود.

 گفتنی است «تنها صداست که می ماند» به تهیه کنندگی وحید بیات، اجرای شهاب شهرزاد و تینا میرکریمی و گزارشگری سمیه رنجکش از تارنمای رادیو ایران و کارافزار ایرانصدا، ساعت 14:45 تا  20:00 می‌توانید ببینید و از موج اف‌ام ردیف ۹۰ مگاهرتز می‌توانید بشنوید.

امتیاز شما