امروز يك شنبه  ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

طرح یسنا از شبکه یزد

۱۴۰۳/۰۲/۰۵- ۰۹:۳۶

چگونگی اجرایی شدن طرح یسنا در بخش خبری ساعت 20 از شبکه یزد اطلاع رسانی شد

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، زینل پور مدیر اجتماعی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان یزد در ارتباط تلفنی زنده با شبکه یزد دربخش خبری ساعت 20 گفت: طرح یسنا شامل شارژ اعتباری مبلغ ۶۰۰ هزار تومان برای خرید بسته غذایی و بهداشتی برای مادران دارای فرزند زیر دوسال دهک اول تا سوم جامعه از ۳۰ فروردین آغاز شده است. زینل پور گفت: بر اساس اعلام وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی اعتبار خرید بسته‌های غذایی و بهداشتی برای مادران دارای فرزند شیر خوار در تمام استان‌های کشور تامین شده است.

وی ادامه داد: طرح یسنا شارژ اعتباری مبلغ ۶۰۰ هزار تومان برای خرید بسته غذایی و بهداشتی برای مادران دارای فرزند زیر دوسال دهک اول تا سوم جامعه است.
مدیر اجتماعی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان یزد، افزود: این طرح از ۳۰ فروردین با شارژحساب سرپرستان خانوار آغاز شد و مادران دارای فرزند زیر دوسال دهک یک تا سه می‌توانند بسته غذایی ۱۶ قلم کالایی و بسته بهداشتی هم شامل پوشک، شامپو و صابون را دریافت کنند.
وی ادامه داد: در طرح کالابرگ الکترونیک ۱۱ قلم کالایی است که در طرح یسنا علاوه بر این ۱۱ قلم کالا، غلات، مغزیجات، میوه و سبزیجات نیز  گنجانده شده است. 
زینل پور گفت: اطلاع رسانی مشمولان طرح از طریق پیامک وزارت رفاه صورت گرفته است ومادران مشمول از طریق برنامه کاربردی شما هم می‌توانند از شارژ اعتبار آگاه شوند.

 

امتیاز شما